Grimstad Legesenter

Bark Silas' vei 7 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Grimstad Legesenter

Helt fantastisk!

Lege: Stian Flo Skrevet

Stian er tålmodig, dyktig og er en person som lytter til deg. Som pasient føler man seg sett og han tar seg god tid til å lære å kjenne. Takknemlig for å ha han som fastlege!

Kunnskapsrik og medmenneskelig.

Lege: Julie Varnum de Linde Skrevet

Svært fornøyd. Viser en genuin interesse for å hjelpe. Utrykker også svært bred kunnskap. Svært effektiv som er bra.

Fageligdyktig og emtatisk!

Lege: Marianne Larssen Rea Skrevet

Engel legen med hvitfrakk rett og slett! Ikke bare er hun empatisk men fagligdyktig og kan så mye! Jeg har vært hos henne en gang og fy søren jeg ble sett, hørt og lyttet til. Den ene opplevelsen av henne gjorde at jeg rett og slett byttet min forrige fastlege. Den beste og mest dyktigste fastlegen i Grimstad!

Fantastisk lege

Lege: Liv Inger Fosli Sødal Skrevet

Med så mange pasienter som hun har er jeg utrolig tilfreds og imponert over hvordan hun tar i mot hver enkelt. På kontoret til Sødal føler jeg meg sett, hørt og ivaretatt ❤️

En dyktig, trygg og veldig god fastlege!

Lege: Marianne Larssen Rea Skrevet

Hun er den beste fastlegen jeg kan tenke meg! Faglig dyktig- denne dama kan MYE, hun er empatisk, ja rett og slett et utrolig varmt og nydelig menneske! Man blir tatt på alvor, hun lytter, gir gode råd og følger godt opp. Mange har veldig mye å lære av henne! Jeg håper bare hun blir tatt godt vare på så hun aldri slutter som fastlege- for da hadde vi mistet en av de aller, aller beste!!