Grimstad Legesenter AS

Bark Silasvei 7 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Grimstad Legesenter AS

Lege: Liv Inger Fosli Sødal Skrevet

Med så mange pasienter som hun har er jeg utrolig tilfreds og imponert over hvordan hun tar i mot hver enkelt. På kontoret til Sødal føler jeg meg sett, hørt og ivaretatt ❤️

En dyktig, trygg og veldig god fastlege!

Lege: Marianne Larssen Rea Skrevet

Hun er den beste fastlegen jeg kan tenke meg! Faglig dyktig- denne dama kan MYE, hun er empatisk, ja rett og slett et utrolig varmt og nydelig menneske! Man blir tatt på alvor, hun lytter, gir gode råd og følger godt opp. Mange har veldig mye å lære av henne! Jeg håper bare hun blir tatt godt vare på så hun aldri slutter som fastlege- for da hadde vi mistet en av de aller, aller beste!!

Kjempeflink og omsorgsfull

Lege: Marianne Larssen Rea Skrevet

Min fastlege Marianne Larsen Rea er bare et funn! Hun er så flink og omsorgsfull og hun forklarer alltid «hva og hvorfor» når hun henviser meg for prøver, tester eller skriver ut nye medisiner.

Trygg og full av kunnskap

Lege: Rolf Hamran Skrevet

Jeg ønsker å gi en god tilbakemelding på Rolf Hamran.
Dette har vært min fastlege som liten.
Jeg føler meg alltid sett, hørt og forstått.
Det er alltid åpent og velkomment for å ytre bekymringer/sykdom/generelt og få så stor aksept for at man er bare menneskelig. Selv med hektisk timeplan føler man alltid seg godt prioritert.

Flere leger burde tatt god lærdom av Dr. Hamran sin utførelse av fantastisk arbeid, som lege og person

God kontakt pasient/lege

Lege: Liv Inger Fosli Sødal Skrevet

Legen samarbeider svært godt med pasienten.
Hun er en god lytter, og tar det Pasienten forteller på alvor. Hun har rådført seg med kollega i tvilstilfelle, noe som er svært tillitsvekkende.
Hun har humor og humør, og er derfor hyggelig å konsultere.