Grimstad Legesenter

Bark Silas' vei 7 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Grimstad Legesenter

Ikke god erfaring med lege

Lege: Bente Skram Skrevet

Føler hun ikke hører på hva jeg sier ang min situasjon og mine symptomer.
LITE interessert i å høre på meg og faktisk tro på meg.
Legen virker ofte utålmodig og vil avslutte samtalen så fort som mulig. Mange ganger fikk jeg bare beskjeden at det var "ikke noe å gjøre med, jeg kan hjelpe ikke deg" . Noen ganger hun er uvennlig og stresset. Selv om hun har kunnskap og lang erfaring, så virker hun ikke villig til å lytte og ofte har jeg gått fra legekontoret og følte at jeg nesten forstyrret med mine "uviktige helseplager".

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Liv Inger Fosli Sødal Skrevet

Undersøker grundig. Følger opp samvittighetsfullt. Alltid vennlig, lyttende, empatisk.

God lege!

Lege: Rolf Hamran Skrevet

Hei, kom tilfeldigvis over denne siden via forskning.no. Ville bare ta med tid til å gi litt skryt til Rolf Hamran. Da jeg kom til Hamran hadde jeg slitt veldig med irritabel tarm symptomer, og kvalme var det mest fremtredende av de alle. Etter noen konsultasjoner foreslo han et legemiddel som har hjulpet meg veldig. Hamran er kreativ og prøver å finne gode løsninger for sine pasienter. Kan absolutt anbefales videre. MVH Fornøyd pasient

Flink lege

Lege: Marianne Larssen Rea Skrevet

Meget dyktig lege, flott oppfølging på alle måter.

Negativt er at det er svært vanskelig å komme gjennom til legesenteret på telefon, og tar lang tid for å få legetime, om en ikke hevder det er "akutt" behov.

Stresset og oppleves som arrogant

Lege: Liv Inger Fosli Sødal Skrevet

sitat fra samtale, "Om jeg hadde "slike" forventninger til fastlegen så kunne jeg finne en annen"
Har aldri opplevd en slik behandling fra en lege noensinne.
Håper ikke dette er slik hun er men at dette var utslag av å være nesten 1 time forsinket og stresset.
Ny fastlege for meg