Elvebyen Legesenter AS

Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ...
Strømsø Senter Bjørnstjerne Bjørnsons gate 60 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Elvebyen Legesenter AS

Dyktig og profesjonell

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Jeg møtte en profesjonell og hyggelig lege. Katetina var godt forbedret på min skadehistorikk og hun var grundig og innstilt på langvarige løsninger. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Ung og ikke så mye erfaring enda, men sørger for å sette seg inn i problemstillinger hun ikke kjenner så godt. Dessuten mer nøye enn mange mer erfarne leger. Man opplever å bli tatt seriøst som pasient, hun tar seg tid til å lytte.

Lite omgjengelig

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Hun oppleves som svært arrogant og lite omgjengelig. Lite villig til å høre og hurtig til å trekke konklusjoner.

En flott lege; vennlig, ivaretakende og dyktig.

Lege: Katerina Dosic Skrevet

Katerina er svært ivaretakende og vennlig. Lytter til pasienten. Faglig sterk, men henviser dersom hun er i tvil. Tar seg tid til å forklare diagnose og behandling. Følger veldig godt opp, skriver brev dersom prøvesvar tilsier at noe mer skal gjøres. Jeg har hatt en del legebesøk opp igjennom årene pga kronisk sykdom, Katerina er en av de beste legene jeg noensinne har møtt!

En fantastisk lege!

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Hun virker oppriktig interressert i det man har å si og kommer med oppfølgingsspørsmål for å virkelig forstå problemet. Jeg har slitt mye fysisk og psykisk i etterkant av en dramatisk fødsel og hun har støttet meg ved behov. Anbefales!