Elvebyen Legesenter AS

Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ...
Strømsø Senter Bjørnstjerne Bjørnsons gate 60 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Elvebyen Legesenter AS

Veldig dyktig lege

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Har alltid tid til å høre på deg ,ser på deg når hun snakker til deg,smiler, snakker saklig ,viser tegner å forklarer,helt super

Svært dyktig!

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Hun er tilstedeværende, profesjonell og flink. Hun får pasienten til å føle seg ivaretatt, og er flink til å lytte. Løsningsorientert.

Faglig dyktig lege som bryr seg!

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Jeg har alltid blitt møtt med vennlighet og et smil. Hun tar initiativ til å sjekke ut ting, og stiller gode relevante spørsmål. Hun tar seg tid og er interessert i å lytte. Jeg opplever at hun jobber veldig stukturert, har oversikt, og følger opp. Jeg føler meg ivaretatt på en trygg måte, og hun oppleves som faglig dyktig. Anbefaler henne på det varmeste!

Tilstede i situasjonen med vennelig kompetanse

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Har vært pasient i en del år og har opplevd en nær og tydelig lege som tar fatt i problemstillinger og behandling. Hun er alltid vennelig blid og ser sin pasient. En lege jeg skulle ønske mine voksne barn også skulle hatt glede av. Følger opp prøver tar kontakt og jeg føler meg trygg på hennes vurderinger. Mye kunnskap pakket inn i en omsorgsfull og godt menneske.

Veldig løsnings orientert :)

Lege: Giske Hauge Kristensen Skrevet

Legen forberedt og veldig tilstede. Hun lytter når du kommer og virker alltid avbalansert og blid. Om jeg har et problem skisserer hun en plan for hva som vil skje videre og forteller hva som kan forventes. I tillegg er hun klar på hva som forventes av meg.