Øya Legesenter

Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Øya Legesenter

Kald og lite imøtekommende

Lege: Ingrid Ellen Cecilia Carstedt Skrevet

Lite interresert i deg og virker kald i møte med pasienten.

Opplever å få lite hjelp med de problemer jeg kommer med

Hvem er den mest profesjonelle personen jeg kjenner?

Lege: Sharon Lovett Skrevet

Fastlegen min!
Jeg er svært imponert over hvor profesjonell hun holder seg i forhold til situasjonen. Jeg er ikke en såkalt favorittpasient, men hun har likevel behandlet meg akkurat som hun skal. Objektivt, profesjonelt, omsorgsfullt... Skulle jeg skrevet ned alle positive ord om henne, ville dette blitt for mye å lese.
Hun er imidlertid ikke alltid så lett å få tak i, men det har sine naturlige årsaker, som at hun er opptatt og slikt, det er jo ikke noe rart når hun er så flink som hun er!

Mindre god på kommunikasjon

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Anbefaler ikke denne legen. Tilsynelatende velmenende men lytter ikke . Har erfaring med at han har gjort srg iopp en mening
om symptomer som han ikke et lydhør for kan ha andre årsaker enn de han selv fastslår .
Jeg anbefaler ikke denne legen for hverken barn eller voksne .

Flink og hjelpsom

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Hyggelig og imøtekommende lege som tar bekymringene mine seriøst og gir god hjelp. Jeg er spesielt fornøyd med at han har utført samtaleterapi med meg i stedet for å bare henvise videre, slik at jeg fikk rask og god behandling. Jeg føler meg generelt veldig godt ivaretatt, og opplever at han har mye kunnskap om helseproblemene jeg oppsøker hjelp for.

Lite konkret råd, ikke omfattende kunnskap

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Sympatisk og imøtekommende i første omgang. Så snart pasientens bekymringer faller utenfor hans kompetanse, blir timen avslutt og problematikk glemt. eller blir pasient omtalt som "altfor bekymret" uten at han selv begrunner at/hvorfor det ikke finnes grunn til bekymringer. Ingen skriftlig anbefaling, ingen konkret råd.