Øya Legesenter

Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Øya Legesenter

Fantastisk dyktig

Lege: Sharon Lovett Skrevet

Kjempe flink lege som tar deg på alvor.
Hun er effektiv men ikke redd for å ta ulike undersøkelser for å finne ut hva som feiler deg.
Dyktig og flink. Jeg er kjempe fornøyd med hun som lege.

Det beste finnes på Sjøsiden

Lege: Bjarne Austad Skrevet

En lege som ser, lytter og hjelper, om det er små eller store "skader". Han hensviser deg videre om det trengs, legger til rette for best behandling, følger opp via sms eller en telefonsamtale. Service innstilt hele veien og veldig profesjonell. Som lege for mine barn er han også utrolig tålmodig og flink med barna. Han passer på at alt skjer på barnas premisser, snakker rolig og er aldri stresset utad i hvertfall. Barna kjenner han godt og er trygge hos legen sin.
Helsa kommer først og hos Austad vet jeg at jeg er i de tryggeste hender.
Sjøsiden damene i resepsjonen og labben er også helt fantastiske og imøtekommende og hyggelige damer som gjør at vi føler oss velkommen der. De har alltid ett glimt i øyet og en gid dose humor😀

Bjarne , du ruuuule!

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Har hatt denne fastlegen i såå mange år. Sympatisk, bruker tiden som trengs og lytter. Bjarne er fantastisk, det er også sjøsiden legesenter. Jeg er så fornøyd og takknemlig for alt bjarne har gjort for meg. TUSEN TAKK for at slike leger som deg finnes Bjarne!

Empatisk og trygg lege

Lege: Nina Reimers Skrevet

Nina er en utrolig dyktig lege, som alltid gir en følelse av at hun forstår og vil ditt beste, i tillegg til at det er tydelig at hun innehar mye kunnskap. Vil absolutt anbefale henne!

Lege som lytter

Lege: Nina Reimers Skrevet

Jeg hadde Nina Reimers som lege de årene jeg bodde i Trondheim, og jeg var meget fornøyd. Jeg hadde ikke de veldig store medisinske utfordringene, men de gangene jeg var der opplevde jeg å bli tatt på alvor og at Reimers lyttet til hva jeg hadde å si og henviste meg videre ved behov. Anbefaler henne på det varmeste. Hun er dessuten veldig hyggelig.