Kokstad medisinske senter

Kokstadvegen 23 5257 Kokstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kokstad medisinske senter

Lytter , hører etter hva du har og si, vurderer nøye alt som trengs, sender videre fort

Lege: Torstein Ljones Skrevet

Snill og grei lege som lytter til pasientene. Tar hensyn uansett. Veldig flink med barn og ungdommer. Anbefales på det sterkeste.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Roger Borge Skrevet

Fokusert på meg som pasient, åpen for kommunikasjon, effektiv, dyktig !

Fantastisk lege

Lege: Torstein Ljones Skrevet

Har ikke annet enn godt å si om ljones som fastlege, tar seg alltid god tid, lytter til deg, alltid ett smil på lur . Han ser deg som en helthet. Kunne ikke hatt en bedre lege...annbefales på det sterkeste

Fantastisk lege og person

Lege: Roger Borge Skrevet

Det var kun en tilfeldighet som førte til at Roger ble min fastlege. Men jeg kunne ikke vært mer fornøyd!
Han er utrolig trivelig, han tar deg på alvor og undersøker alt som undersøkes og dersom det ikke finnes ut av sender han videre så man blir sjekket skikkelig og sist men ikke minst- han er fantastisk lett og snakke med om vanskelige ting som tynger en.
Har virkelig følelsen av å bli ivaretatt på beste måte. Han kan til tider virke veldig travel og det kan medføre noe venting men det er verdt det.
De som sitter i resepsjonen er også utrolig hyggelige og man blir alltid møtt med smil og hyggelige ord.

Fantastisk Lege!

Lege: Torstein Ljones Skrevet

Tar seg god tid til deg, lytter hva du har å si, kommer med gode råd, alltid glad og i godt humør osv... Finnes så mye bra med denne legen både yrkesmessig og personlighetsmessig

kunne ikke vært mer fornøyd