Kokstad medisinske senter

Kokstadvegen 23 5257 Kokstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kokstad medisinske senter

Flink lege

Lege: Roger Borge Skrevet

Dr Borge er en dyktig lege og jeg har 100% tillit til han. Et minus er at jeg oppfatter han som veldig travel og får følelsen av at han vil få unna konsultasjonen så fort som mulig.

Sykepleierene/resepsjonistene som jobber der er helt fantastiske. Veldig imøtekommende og blide. Det har aldri vært problemer med å f.eks få akutt-time.

Meget bra lege, imøtekommende og lytter.

Lege: Roger Borge Skrevet

Sender deg videre, dersom han ikke er 100% sikker på diagnosen.Det gir en god trygghet

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Roger Borge Skrevet

Dr. Borge er en lege som lytter, han kan noen ganger ha litt lang kø på gangen. Men da tenker jeg at da har han en pasient inne hos seg som trenger mer tid en det som er oppsatt. Det er i seg selv betryggende, for neste gang er det kanskje jeg som trenger litt ekstra tid.

Fantastisk lege

Lege: Torstein Ljones Skrevet

Har vært hos denne legen noen ganger og var kjempe fornøyd.Men på grunn av flytting har jeg godt til en annen lege . Han var utrolig dyktig og flink, og jeg fikk veldig god hjelp, og ikke minst god oppfølging av min sykdom. Selv om jeg nå må kjøre 20 min eller ta to busser vuderer jeg sterkt og gå tilbake . Dette er en lege som kan annbefales på det sterkeste

"Han er eksemplarisk"

Lege: Torstein Ljones Skrevet

Legen får terningskast 6...fra meg! Den beste lege jeg noen gang har hatt i mine 30 år i Norge. Som lege og som person, har jeg opplevd ham som: tilstedevarende, omsorgsfull, reflektert, engasjert, troverdig, empatisk, intelligent og dyktig! I tillegg, er legen vennlig, varm og jordnær....Han er unik !!!