Vital Legekontor

Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vital Legekontor

Ignorant

Lege: Hossein Khorshidi Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege over 10 år, der jeg ikke har gått så mye hos han. Men når jeg virkelig trengte hjelpen hans så var han ikke villig til å høre på mine problemer og ikke villig til å hjelpe meg på den måten jeg trengte det på. Han er den verste legen jeg har hatt. Bryr seg ikke om pasient sin problem og vil bare gi sin mening uten å høre på problemet. Nå som jeg har en annen fastlege føler meg allerede at jeg er i gode hender.

Vikarlegen Dr.Farrukh Shirani: Eksepsjonell omsorg og kompetanse

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Å være pasient hos Dr. Shirani har vært en positiv opplevelse. Hun er ikke bare dyktig, men også varm og omsorgsfull. Dr. Shirani viser genuin interesse for mine helsebehov, og jeg føler meg trygg under hennes omsorg. Hennes ekspertise og omsorgsfulle tilnærming skaper et tillitsfullt lege-pasientforhold. Jeg er takknemlig for den dedikerte omsorgen hun gir og anbefaler henne sterkt til alle som søker en lege med både faglig dyktighet og empati. Ikke minst, legekontorets sekretær er svært hyggelig og imøtekommende, noe som bidrar til en positiv helhetsopplevelse.

Flott lege som er trygg, tillitsfull og tilgjengelig

Lege: Hossein Khorshidi Skrevet

Byttet fastlege for 2 år siden. Jeg har aldri hatt en så bra lege noen gang. Aldri noe problem å få legetime. Han hører på sine pasienter, men setter også klare grenser. Han er alltid blid, føler meg veldig godt i varetatt når jeg har vært på time.

Vikar lege Farrukh

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Hun er omsorgsfull og kunnskapsrik, streng men vet hva hun driver med.
Hun viser empati mot pasientene sine og har en imponerende forståelse av sitt fagfelt. Lege Sherani kombinerer nøye vurdering med effektive metoder, og hennes profesjonalitet gir trygghet i behandlingen.

Uinteressert og uviten vikarlege

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Jeg har egentlig Dr.Mizan som fastlege, men hun er i permisjon og Dr.Sherani er vikar for henne.
Jeg har gått fra å ha en fastlege som bryr seg og som er genuint interessert i jobben sin, til en vikarlege som ikke har tillit til pasientene sine og som bare stirrer inn i PC-en. Trenger man sykemelding så henviser hun til legevakten og sier Nav har blitt så strenge så man får ikke sykemelding for feks Covid lengre…
Dessverre så bytter jeg fastlege da jeg ikke kan vente til Dr. Mizan er tilbake. Jeg håper ledelsen tar tak i problemene Dr.Shirani forårsaker, ellers vil de miste mange pasienter.