Kalbakken Legegruppe

Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kalbakken Legegruppe

Ingen lege å anbefale.

Lege: Monika Joanna Ciesla-Strauss Skrevet

Er helt enig med vedkommende 25/9/12.Nyttesløst å snakke med henne om atttester og div. andre papirer.Takket være henne så stoppet mine utbetalinger fra NAV.Har selv måtte ordne opp.Er heldigvis såpass at jeg nå er tilbake på jobb.Det virker heller ikke som det er ordentlig samarbeid mellom lege og sekretær.Fryktelig lang ventetid.

Bra lege!

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Virker litt usikker og sjenert, men tar pasienten veldig på alvor og lytter godt. Han har tydelig god faglig kunnskap, men virker som om han mangler erfaring. Med tiden kommer han til å bli en trygg og dyktig lege!
Har alltid fått riktig behandling og positiv legeopplevelse hos ham. Jeg har tro på denne legen!

kjempeflott fastlege

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Liten ventetid. Alltid tid til å høre på ditt problem. Forklarer seg alltid forståelig om sykdom eller skade,og om medesinene du eventuelt må bruk.

Bra lege

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Som oftest har jeg gitt uttrykk for hvilken diagnose min lege skal lete etter,sammen har vi funnet passende behandlingsform, han er lyttende og forståelsesfull.han har tid.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Både jeg og kona og ungen går til han. Har ikkenoe negativt å si utenom at det er vanskelig å få time hos han.