Kalbakken Legegruppe

Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kalbakken Legegruppe

Min opplevelse

Lege: Rashid Abdelkader Rashid Aljamal Skrevet

Dårlig opplevelse og misfornøyd. Jeg har mye å si men foretrekkes å være stille.
Hadde mye forventninger men dessverre jeg var mislykkes

FANTASTISK LEGE

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Ord blir altfor små hvis jeg skal beskrive min fastlege Dr Chaudhry. Han har vært der for meg hver eneste gang jeg har trengt han. Jeg hadde ikke vært her uten han idag. Evig takknemlig for Dr Atif Chaudhry, verdens beste fastlege

Trygg

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Han har mellommenneskelige egenskapet med høy faglig kompetanse.Viser respekt og interesse til pasientene. Ikke minst etterkommer mine ønsker (pasientens ønsker)

Fantastisk

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Atif som fastlege. Atif forklarer alt grundig og følger nøye opp. Han er alltid forberedt når du kommer og tar tak i problemene. Han følger opp alle prøvesvarene og fornyer resepter ved behov. Det har vært noen ganger hvor jeg har hatt behov for akutt time, da er det alltid mulig og få tlf/video konsultasjon eller få time hos en av kollegaene hvis han er opptatt. Jeg er veldig fornøyd med legekontoret, dyktig lege, håper han fortsetter sånn, veldig vanskelig å finne en god fastlege som han nå for tiden.

Trygg og hyggelig

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Opplever Atif som en dyktig fastlege. Har tidligere hatt en fastlege som ikke ville henvise meg videre til spesialister for å utelukke en del ting, men Atif har vist forståelse hele veien og ser ting i sammenheng.

Lytter og tar deg seriøst, jeg har hatt en del sammensatte utfordringer ved helsen. Opplevde han som forståelsesfull og fikk henvisning til ulike spesialister for å utelukke ulike problemer slik at jeg kunne få riktig diagnose, noe jeg endelig har fått og dette har forbedret livskvaliteten veldig.

Får nå riktig behandling og medisiner som hjelper. Han setter alltid av god tid og rusher ikke igjennom med tiden, veldig glad for å ha han som fastlege.