Bankgården Legekontor AS

Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av behandlere ved Bankgården Legekontor AS

Respektløs

Lege: Bjarte Hitland Skrevet

Bjarte har en ovenfra og ned kommunikasjon, og jeg fikk ikke de tester jeg spurte om. Jeg ba om en full sjekk med blodprøver siden jeg ikke hadde vært hos lege på 3 år. Jeg ba spesifikt om sjekk av stoffskifte og testosteron nivå, sistnevnte pga overgangsalder. Jeg fikk ikke denne testen, med beskjed om at testosteron skal kvinner ikke ha! Jeg fikk heller ingen full sjekk, bare noen få blodprøver. Han forklarte at blodprøver er svært unøyaktige og sier lite om min helse. Han bestemte at jeg skulle sjekkes for TSH, D-vitamin, blodprosent og kolesterol. CRP ble heller ikke tatt selv om jeg har hatt bihulebetennelse i 2 måneder og har grov hoste. Et svært ubehagelig møte med min nye fastlege.

Kunnskapsrik og lyttende

Lege: Linn Pernille Thorstad-Schimmel Skrevet

Blid og imøtekommende Viser alltid interesse. Rask med å henvise videre. Veldig dyktig. Sender spørsmål om hvordan det går på helsenorge hvis det er noe spesielt.

Veldig dyktig lege

Lege: Mohsen Javed Skrevet

Mohsen Javed var vikarlege for fastlegen vår i to år, og jeg var veldig fornøyd i disse årene. Han var lyttende, forståelsesfull, tydelig og hjelpsom. Hele familien fikk god hjelp av han og hadde det ikke vært for at han flyttet til andre siden av landet etter vikariatet, hadde vi valgt han som fastlege for fremtiden. Vi kan virkelig anbefale Mohsen Javed på det sterkeste. Han fortjener full pasientliste:-). Svært presis og lite venting

Trygg,kunnskapsrik og møtte meg med ydmykhet

Lege: Mohsen Javed Skrevet

Jeg har vært hos Dr Mohsen flere ganger med problemer som er vanskelig å be om hjelp til.
Jeg er utrolig takknemlig over måten han håndterer min sykdom. Og jeg føler meg virkelig trygg, tatt på alvor, møtt med respekt og en følelse av å være viktig.
Han har også det "ekstra" som viser at han ønsker å hjelpe folk.

[Navn fjernet av moderator]

Dårlig inntrykk

Lege: Bjarte Hitland Skrevet

Lite forståelse, ser ikke helheten av pasienten.
Har gitt han flere sjanser, men har nå byttet til annen fastlege.