Bankgården Legekontor AS

Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av behandlere ved Bankgården Legekontor AS

Flinkeste legen jeg har hatt

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Forståelsesfull, rask og effektiv, men ikke stressende. Gir rett behandling og det er rent og ryddig på kontoret hennes. Veldig hyggelig dame som passer til jobben sin. God til å forstå både psykiske og fysiske problemer. Håper hun aldri slutter.

Dyktig og fantastisk!

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Zaheer er en fantastisk lege. Han snakker helt rent norsk, lytter aktivt og tar meg alltid seriøst. Han tar seg alltid god tid til samtale. Jeg er selv en jente i 20-årene, og Zaheer har vært en stor støttespiller for meg da jeg har hatt problemer både psykisk og fysisk. Beste legen jeg har hatt! Anbefaler virkelig på det sterkeste!

Tillitsvekkende, lydhør, kunnskapsrik og oppdatert.

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Legen virker oppdatert på min helse når jeg ankommer. Videre er legen lydhør, har kunnskaper om min(e) sykdommer og oppdatert på behandling av disse. Legen utfører alle avtaler uten forsinkelser eller rot. Føler meg alltid trygg etter legetime med legen.
Et meget vennlig medmenneske.
Anbefales.

Kunnskapsrik, forstålesfull,

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

En lege med mye kunnskap ,fotografisk minne intrisert i jobben sin .Blir tatt i mot med respekt å forståles for sitvasjon ikke redd for å i dybden i problemet .

Trygg og hjelpsom

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Gjør alt han kan for og hjelpe. Setter stor pris på denne legen! Anbefales på det sterkeste! Veldig god til og lytte.