Fræna legekontor

Telefonnummer71 26 82 0071 26 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sentervegen 125 6440 Elnesvågen

Siste vurderinger av Fræna legekontor

Bauta

Lege: Kjell-Bjarte Aarsund Skrevet

Kjell Bjarte ser deg som pasient, er oppriktig ærlig, kommuniserer, og er veldig grundig. Gir seg ikke før han finner ut hva som (evt) feiler deg. Også kjempeflink med barn og ungdom. Hadde bare flere vært som Bjartemann.

Frustrerende og frekk

Lege: Øyvind Drejer Haldorsen Skrevet

Opplevde til tider å bli mobbet av doktor Haldorsen og at han var frustrert og kjapp med plagene jeg har.

Gikk en måned og ventet på svar på prøver, tok til slutt kontakt for å høre hva som skjedde og måtte da betale 200kr for å høre at prøvene var helt fine.

Hadde aldri noen svar, bare "venter og ser om det går over". Følte det var liten vits å dra til legen.

Om doktor Haldorsen bare ikke likte meg, ikke er en god lege eller har blitt knekt av den forferdelige fastlege ordningen vet jeg ikke, dette er ikke mitt felt. Men her er det ikke mye hjelp å få.

Grundig , lytter til pasienten

Lege: Kjell-Bjarte Aarsund Skrevet

Jeg opplever han som grundig, flink å lytte til pasienten. Du blir også henvist videre ganske kjapt ved behov.
Mulig han har litt for mange pasienter.

Lite sympatisk

Lege: Øyvind Drejer Haldorsen Skrevet

Dårlig på kommunikasjon. Lite empati. Litt nedlatende og hånlig. Synes folk er ei plage. Skjønner egentlig ikke hvorfor han har blitt lege i det hele tatt når han ikke ønsker å hjelpe folk i det hele tatt.

Kjempbra lege!

Lege: Bjørn Gauseth Skrevet

Har hatt han som fastlege i over 10 år og er veldig fornøyd. Snill, omtenksom, lytter og forstår. Undersøker og viderehenviser, slik at jeg som pasient føler meg godt ivaretatt! Tommel opp!