Hustadvika legetjenester

Sentervegen 125 6440 Elnesvågen

Siste vurderinger av behandlere ved Hustadvika legetjenester

Udugelig og ukompetent lege!

Lege: Anne-Marte Sandø Gustad Skrevet

Utfører ikke sin hjelpeplikt, lytter ikke alvorligt om det man forteller. Om man sliter skikkelig psykisk får man vite man må skjerpe seg. Legen er aldri til å få tak i, er aldri på jobb og har forskjellige turnus vikarer som gjør mye feil, som f.eks skrive feil sykemeldinger og sette en på time man ikke har bedt om. De setter seg ikke inn i patient journaler og patientens historie. Har enda opplevet å måtte betale for legetimer jeg ikke har vært til fordi legekontoret ikke har klart å rette opp i en feil vedr sykemelding som de har gjort. Sier man ifra får man av vite at det får man ikke gjort noe med! Makan til dårlig lege og legehus må man leite lenge etter.

Lytter ikke til pasienten

Lege: Alexa Plesch Skrevet

Jeg tror jeg aldri har følt meg mindre lyttet til av en lege da jeg kom til henne med et infisert operasjonssår etter keisersnitt
Iskald og ingen hjelp å få. Hun blir aldri min fastlege i alle fall…

Overkjørt.

Lege: Maihanpoor Siddiqi Skrevet

Har vart sykemeldt nesten seks måneder. Har god oppfølging av fastlege, men han har ferie. Fikk derfor Sadiqqi i stedet. Ikke lyttende, ser bare på skjermen. Har ikke forståelse for at jeg har tungt fysisk arbeid, og sender meg på 50% jobb, tror egentlig ikke athan vet hva jobben går ut på selv omjeg prøvde å forklare.

Topp Lege

Lege: Kjell-Bjarte Aarsund Skrevet

Veldig fornøyd med fastlege Kjell-Bjarte. Dyktig, omsorgsfull og veldig pliktoppfyllende.Min opplevelse er at han både ser deg og hører på deg på en god måte, og han følger alltid opp med prøvesvar og henvisninger! Jeg får følelsen av at han faktisk ønsker å finne ut hva som eventuelt feiler deg!

Topp lege!

Lege: Kjell-Bjarte Aarsund Skrevet

Veldig fornøyd med fastlege Kjell-Bjarte. Dyktig, omsorgsfull og veldig pliktoppfyllende. Samme hvor travelt det er, er han alltid i godt humør og møter deg med ett smil.