Daaeskogen Legesenter

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Daaeskogen Legesenter

Lite hjelpsom

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Denne legen er ikke interessert i å hjelpe deg å bli frisk eller til å få bedre livskvalitet. Du må sloss for å få den hjelp du trenger. Støtter meg til beskrivelsen av en annen hvor det ble sagt at det er en ovenifra og ned holdning.

Dårlig

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Han velger å ikke høre på pasienten og vil helst skyve deg ut døren så han kan ta inn sin konsekvente ventetid på opp mot en time. Han har slik jeg opplever det mangler på faglig kunnskap eller er veldig dårlig på å praktisere denne . Vi hadde barn med barneastma og måtte gå via helsestasjon for å få henvisning . Da han mente at barn på 2 år ikke kan få astma . Han svarer også private samtaler under konsultasjon, ingen tillitt til denne legen , derfor bruker jeg medi3 på alvorlige ting

Ingen tillit

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Hos denne legen er det konsekvent 30-40 min. ventetid og man får sjelden nok tid til å snakke om sykdomsbildet sitt. Han har en ovenifra og ned holdning som oppleves som en kompensasjon på usikkerhet. Jeg mener at en lege, og forøvrig alle andre yrkesgrupper, bør kunne si det dersom de ikke vet svaret på ting, men denne legen svarer heller litt ut i det blå og forsøker å glatte over hele saken. Han virker tidvis totalt uinteressert i problemene som fremlegges og er mest opptatt av å få deg ut dørene slik at neste pasient kan komme inn.

En ting er å være dårlig menneskekjenner, men legen gir uttrykk for at han ikke under noen omstendighet ønsker å lære en å kjenne heller. Jeg har 0 tillit til ham og kjenner at det har vært ubehagelig å ha ham som fastlege.

Snål dame

Lege: Victoria Guzenko Natvik Skrevet

Gjør ukomfortable situasjoner om mulig mer ukomfortable, og er dårlig på det rent sosiale. Hvor vidt hun kan faget sitt er vanskelig å vurdere, da hun særs sjeldent gjør annet enn å si at "det løser seg sikkert av seg selv"..

Helt uinteressert i sine pasienter.

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Byttet fastlege etter absolutt ingen hjelp fra denne legen. Han er tafatt og viser ingen interesse for sine pasienter. Nektet blandt annet å ta prøver av min syke datter. Jeg måtte til slutt betale for lege hos privat legesenter, som henviste videre til behandling på barneavd på sykehus.