Daaeskogen Legesenter

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Daaeskogen Legesenter

Uprofesjonell og traumatiserende

Lege: Victoria Guzenko Natvik Skrevet

Har hatt svært ubehagelige opplevelser hos denne legen i forbindelse med svangerskap. Victoria håndterer kritikk på en hårreisende måte. Hun går til alvorlige personangrep mot pasient når det blir stilt spørsmål ved hennes valg av oppfølging. Vil aldri gå tilbake til denne legen, og ønsker ingen slike opplevelser i møte med helsevesenet.

Dømmende

Lege: Victoria Guzenko Natvik Skrevet

Dette er en person som ikke vil ta psykisk helse på alvor, kommer med svært ubehagelige utsagt! Nektet å informere om psykisk hjelp i kommunen. Gikk der i fra gråtende mange ganger fordi jeg fikk kjeft for å være syk.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Martin Johansen Velsvik Skrevet

Vi har Martin som lege hele familien og vi er kjempefornøyd. Han tar seg god tid til å snakke med oss og gir god informasjon. Han er veldig flink med små barn.

Spydig og lite engasjert i pasienten

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Er riktig nok litt tid siden jeg var hos han sist men ble langt fra imponert for å si det mildt. Han var spydig og ufin i måten han snakket på, han bagatelliserte problemene mine underveis, og hevdet at jeg ikke kunne vite osv (ting som gjaldt min kropp som jeg har over 30 års erfaring med). Men han henviste meg til slutt videre (etter mange spydigheter som han kunne spart seg), så fikk tilslutt den hjelpen jeg trengte, men synes det er unødvendig å være så spydig og ufin på veien dit hvis han likevel ville henvise videre.

beste fastlege jeg har hatt

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

empatisk og god fastlege , som søkte og fikk meg på nødvendige behandlinger. sendte sms så jeg ikke skulle glemme timen .denne kunne jeg få et par timer før timen. gjorde sitt beste for å hjelpe