Legekontoret Molde brygge

Julsundvegen 2 6412 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Molde brygge

Fantastisk lege

Lege: Martin Skrove Skrevet

Utrolig dyktig, rolig, omgjengelig og faglig sterk lege. Tar seg god tid med pasintene. Er flink til å sette seg inn i anamnese og sykehistorie. Greier å sende hendvisninger

Dyktig lege

Lege: Martin Skrove Skrevet

Skrove var en etterlengtet lege ved Eide legesenter. Dyktig og tok problemer på alvor. Han fikk vikar for seg, Tora. Hun viste lite forståelse og interesse for oss som pasienter. Byttet fastlege da Skrove dessverre ikke kom tilbake. Men han kan anbefales👍

Grundig og empatisk

Lege: Tarjei Skotheimsvik Skrevet

Dette er virkelig en lege å anbefale. Han har tar seg alltid tid til å lytte, og kommer med gode råd. Jeg opplever at han bryr seg om pasientene og han har virkelig tatt mine problemer på alvor. Jeg har flyttet en del, men dette er den beste legen jeg har vært hos.

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Tarjei Skotheimsvik Skrevet

Hyggelig, grundig og kunnskapsrik lege. Er effektiv, men tar seg tid til å lytte. Henviser videre eller konsulterer spesialister hvis han er i tvil. Føler at han virkelig anstrenger seg for å hjelpe, og får alltid skriftlig svar/ tilbakemeldinger, på prøvesvar og undersøkelser.
Kan absolutt anbefales!

Tar ikke pasientene sine på alvor.

Lege: Håvard Jendem Skrevet

Skuffet over måten denne legen kommuniserer på med sine pasienter. Får følelsen av at han ikke tar enkelte pasienter på alvor og virker som å ha lite innsikt og forståelse for hvordan andre tenker. Det er det han selv tenker som er "riktig" i han sine øyne. Han sitter å små-smiler mens han lytter noe som virker nedlatende og arrogant. Oppfatter han også veldig firkantet i måten å se ting på. Bør ha et lite psykologi-kurs på hvordan å etablere en god relasjon til pasientene sine og innse det at ikke alt en selv tenker som er fasiten for alle andre.