Ulstein Legesenter AS

Sjøgt.1 6065 Ulsteinvik

Siste vurderinger av behandlere ved Ulstein Legesenter AS

Legen som er i forkant

Lege: Karsten Nesset Melø Skrevet

Melø er en meget dyktig lege. Du føler deg ivaretatt og han er i forkant og undersøker grundig og nøye. Det sies at man må være ressurssterk for å være syk - men her kan man faktisk gå syk til lege uten å bekymre seg for om man vil bli tatt på alvor. Det han ikke kan selv ved første øyekast setter han seg inn i å ringer deg opp med svar eller løsninger - enten han kan hjelpe eller om han har funnet rette vedkommende som du kan få hjelp hos. Dette er betryggende - ydmyke leger er i fåtall og blir satt særs stor pris på. Ting du ikke nødvendigvis har tenkt på selv ifb. sykdom for å kunne leve så normalt som mulig tenker han på og bruker god tid på å informere om dette og legge til rette for å hjelpe på best mulig måte.

Svært god lege som tar deg seriøst

Lege: Ingebjørg Alice Toftesund Skrevet

Har benyttet meg av henne ved flere anledninger og jeg har full tillit til henne. Hun tar deg seriøst og er svært service innstilt og imøtekommende. Uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Lei av å vente...

Lege: Ingvill Merete Kolshus Hopland Skrevet

Hver gang jeg har att time som første person om morgenen har jeg måttet vente 10-25 minutt før jeg har fått kommet inn. Senere på dagen har jeg gitt opp helt, for da er det i alle fall en halltime å vente, etter timen min var oppsatt. Jeg har ikke tid til å bruke 1,5 -2 timer på å dra til legen for en konsultasjon og en blodprøve.

Hun er veldig hyggelig å prate med når timen først starter, men jeg føler at jeg fortsatt har spørsmål som ikke var besvart når jeg går fra timen, noe som til tider er litt ekkelt.

En lege som jeg stoler fullt og helt på.

Lege: Bjørnar Hovlid Skrevet

Alltid blid og imøtekommende.
Har alltid fått den hjelp som jeg har hatt behov for.
Har alltid fått time når jeg har hatt behov for å få hjelp.
En lege som jeg kommer til å savne som min fastlege.

Uansvarlig!

Lege: Michael Flindt Dahl Skrevet

Rask og effektiv, men har for stor tro på egne evner. Brukt ultralyd på meg to ganger for å finne ut hva jeg feilet, men bommet begge gangene.