Ulstein Legesenter AS

Sjøgt.1 6065 Ulsteinvik

Siste vurderinger av behandlere ved Ulstein Legesenter AS

Veldig fornøyd

Lege: Ingvill Merete Kolshus Hopland Skrevet

Veldig godt fornøyd med Hopland som lege. Tar seg tid til å høre hva du har å si, og undersøker grundig.

En lege til å stole på.

Lege: Bjørnar Hovlid Skrevet

Jeg er så fornøyd med å ha Dr.Bjørnar Hovlid som fastlege. Det er ikke så lang ventetid for å få time. Han er veldig oppmerksom mot meg som pasient, en god lytter og tar seg god tid. Han er veldig rask med å gi tilbakemeldinger, via SMS eller brev, noe jeg ikke var vant med fra andre leger.

Fantastisk lege!

Lege: Birgitte Hareide Øvrelid Skrevet

Fantastisk flink lege, med gode erfaringer. Lytter til pasientene, gir gode råd, tar seg god tid til pasientene sine og bryr seg virkelig om å finne ut av hva som skal til for å hjelpe pasienten eller hva som trengst.

Fornøgd

Lege: Ingvill Merete Kolshus Hopland Skrevet

Eg har berre positive erfaringar med denne legen, ho er kanskje ikkje den mest utadvente legen eg har vore hos men det spelar inga rolle for mitt vedkomande.

Ikke fornøyd

Lege: Ingvill Merete Kolshus Hopland Skrevet

Eg har ikkje hatt fastlege her før, så har brukt legevakten! Og de legene eg har vært hos, har eg vært veldig fornøyd med! Så fikk eg denne legen som fastlege! Ho snakke nedlatande til meg, eg har hatt ryggproblemer veldig lenge, og det einaste ho sier til meg er at eg bør kjøpa ny seng! Så prøver eg å si koffor eg har vondt, men ho bare avbryta og sier at det e senga!
Så eg e ikkje fornøyd! Ein lege skal vise omsorg og man skal føle seg vell når man forteller legen koffor man e der!