Blindheim Legesenter

Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Blindheim Legesenter

Hyggelig lege

Lege: Kirsti Framhus Skrevet

Hun husker meg og mine barn. Føler noen ganger hun er litt mye enig i min sykdoms teori. Alltid blid, hyggelig og kommer med løsninger om jeg ringer.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Føler meg forstått og tatt på alvor, føler at han er oppriktig opptatt av å forbedre min situasjon.

Fantastisk fastlege

Lege: Tor Seiersted Ofstad Skrevet

Fantastisk lege, med nok tid og oppmerksomhet til pasienten. Har hatt han som fastlege siden jeg var baby(med noen års unntak), og likte ikke legen jeg var hos da! Han er en DEN beste legen man kan få! Takk!!

dyktig fastlege

Lege: Sindre Johan Klokk Skrevet

Sindre Klokk tar seg alltid tid til å høre hva jeg har å komme med,er forstelsesfull og dyktig i sin jobb. Jeg anbefaler han på det sterkeste.

Svært bra.

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Får raskt time når det er noe ikke-akutt, får komme til på dagen om det er behov for sykemelding. Han er grundig, lyttende og gir gode tilbakemeldinger under konsultasjonen. Sjelden venting mer enn et minutt eller to over oppsatt tid. En føler seg hørt og forstått, og han tar heller en prøve for mye enn en for lite.
Ingen andre leger har vært like grundig og imøtekommende tidligere.

Venting på telefonen til sentralbordet er dessverre en annen sak, men det kan vel neppe han lastes for. Det er et legesenter med mange andre.