Blindheim Legesenter

Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Blindheim Legesenter

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Tor Seiersted Ofstad Skrevet

Familien vår har hatt Ofstad siden han var på legekontoret på Hatleholen. En dyktig og forståelsesfull lege, ser godt hele familien i sammemheng, og handler deretter. Håper han fortsetter sin legepraksis i mange år enda. Vi har all grunn til å være takknemlig.

Meget bra.

Lege: Sindre Johan Klokk Skrevet

Best service av de leger jeg har hatt. Effektiv og fokusert. Tar nødvendige prøver og gir hurtig tilbakemelding med egne kommentarer.

Arrogant

Lege: Sindre Johan Klokk Skrevet

Veldig skuffet over konsultasjonen, lite imøtekommende og virket veldig ovenpå. Tok seg ikke tid til å lytte til oss eller gjøre en grundig undersøkelse av vår lille datter, rett ut etter 2 minutt. Har heldigvis annen fastlege på kontoret, anbefaler å styre unna denne legen.

Trygg og støttende

Lege: Kirsti Framhus Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Hun ser meg og ser hva jeg trenger. Lett å prate med, husker godt. Rolig og viser god forståelse.

Ingen bedre

Lege: Tor Seiersted Ofstad Skrevet

Medmenneskelig, kunnskapsrik og ufattelig kjekk. Aldri dårlig tid til pasienten, selv om tiden for lengst sikkert er ute. Lyttende og forståelsesfull, glimt i øyet og veldig hyggelig. Kan ta opp alt, og han henviser uten nøling om det trengs. Skulle ønske noen aldri ble eldre, men kunne forbli fastlege for alltid, selv om Tor Ofstad sikkert trenger en pause fra pasienter etter hvert. Blir veldig veldig vanskelig å erstatte denne dyktige fastlegen som jeg har hatt i over 20 år, når han en dag blir pensjonist.