Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Frei Legesenter
Veldig flink å lytte, kommer med relevante forslag, og er moderat med utskriving av avhengighetsskapende medisiner.
Lege: Else Skram SkrevetDet virker som hun er veldig opptatt av pasientens eget beste. Selv om hun er restriktiv på enkelte områder.
Hvis hun ikke er enig i noe, så får man høre det. Men det synes jeg er greit, så lenge det er til pasienten sitt beste.
Synes hun er flink med psykiske lidelser da man blir tatt på alvor fra begynnelsen av. Hun holder mye åpent, at det kan være flere alternative psykiske lidelser, men at det tar tid å diagnostisere eksakt hva slags lidelse man har.
Derfor er hun flink å henvise til relevante spesialister, for å få en faglig vurdering.
En flott lege som tar pasienten på alvor, uansett hva det gjelder.
Trygg
Lege: Christian Vold SkrevetGode kunnskaper hos legen og blir alltid tatt på alvor, har dessuten hatt han som fastlege i 18 år og bi kjenner således hverandre godt.
Han er svært god på kommunikasjon og videresender deg til spesialist mår det anses nødvendig,
Utrolig dyktig lege.
Lege: Nils Magne Rimstad SkrevetHan tar seg tid til å lytte og du føler deg veldig ivaretatt i møte med han.
Han forklare på en måte som gjør at det er lettere å forstå egen sykdom/tilstand. Han har også utbredt kjennskap til de ulike behandlingstilbudene, både lokalt og nasjonalt.
Dette er en lege med « hjerte på riktig sted’, som har vært til uvurderlig støtte i en vanskelig tid.
En bauta blant legene i Kristiansund.
Lege: Bente Øhrn SkrevetBente er den beste legen jeg noengang har hatt i tillegg til at hun er den eneste legen jeg har møtt som har innrømmet å ikke ha kunnskap om noe hun ikke kan, og henviser da videre selvfølgelig.
Er alltid forståelig, og føles ut som om hun virkelig bryr seg om pasientene sine.
Ventetidene kan variere fra topp til elendig, men dette kan man klandre helsenorge for.
For jeg regner ikke med at det er legene i seg selv som foreslår kutt i budsjettene slik at de må jobbe seg "gale".
ps. I vurderingen under om hvor fort man får time bør kuttes asap.
Hvis jeg skal være ærlig så må jeg jo ofte sette 1 stjerne fordi folk med verre problemer blir prioritert, men de gangene jeg VIRKELIG har trengt lege har det vært på dagen derav 5 stjerner.
Dyktig fastlege
Lege: Bente Øhrn SkrevetVeldig medmenneskelig og hyggelig fastlege. Ser pasienten og tar seg tid.
Eneste som trekker ned er ventetid. Må ofte vente opptil en time.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?