Årnes Legesenter

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Årnes Legesenter

Flott lege

Lege: Siri Jensen Skrevet

Møter meg og mine med respekt og dyktighet. Empatisk og kunnskapsrik. Anbefales. Er nok litt overarbeidet, men gjør virkelig så godt hun kan.

Avgjort den beste lege jeg har vært his.

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Jeg har i mange år reist verden rundt, og har en god erfaring i forbindelse med legebesøk utenfor Norge. I mitt møte som pasient hos Roongnapha har jeg alltid følt meg trygg, blitt hørt på, og fulgt opp på beste måte.
Jeg er derfor meget overrasket over den tilbakemelding som gis om Roongnapha. Hun er den beste legen, fordi hun bryr seg om deg som pasient og er faglig medisinsk meget dyktig.

Fantastisk lege

Lege: Audun Magne Johansen Skogsletten Skrevet

En lege som virkelig ser en som pasient! Viser empati og sympati, og har god humor. Han tar deg på alvor, og ting er aldri noe problem. Anbefales på det varmeste!!

Endeli en lege som byr seg

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Takk for at du gjør jobben din virkelig bra.
Aldri har jeg hatt en bedre lege enn Kashif, og vi er heldige som har han som familiens fastlege.
Altid får hjelp alle i vår familie trenger. Blit tatt seriøst hver gang vi trenger helsehjelp. Beste ambefalinger.

Lytter og forstår med et genuint ønske om å hjelpe og følger alltid opp.
En lege som gir trygghet og visshet om at man får den beste oppfølgingen som er.

Sjelden ventetid, og man føler seg sett.

Fantastisk lege

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Endelig en som tar tak og ser at man trenger hjelp. Aldri hatt bedre lege. God til å følge deg opp og bryr seg. Anbefaler han videre