Hommelvik Legekontor DA

Øyavegen 19 7550 Hommelvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hommelvik Legekontor DA

Han har tid til meg

Lege: Ulf Asting Solberg Skrevet

Flink til å lytte og viser forståelse på min sykdom . Ringer tilbake om han får beskjed om det . Ringer også ang svar på prøver

Veldig fornøyd med Dr.Sem

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Dr.Sem er hyggelig,sympatisk og veldig kunnskapsrik på mangt.Jeg og min mann byttet over til han for snart ett lite år siden.Føler oss ivaretatt,og sist men ikke minst sett og hørt.Endelig en lege som tar deg tid til oss.Og vil også nevne,veldig hyggelige damer som jobber på legekontoret.

Lyttende, men kommer aldri til å bruke han igjen

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Meget god lege som bryr seg og er hyggelig og MEGET kunnskapsrik.
Det eneste(og det er en alvorlig ting for min del), er at jeg ALLTID har ventet 1-2 timer på venteværelset.

Time kl 9, får komme inn kl 11. Og det å sitte der med sykt barn som trenger hjelp eller meg selv når jeg først drar til doktoren er helt uakseptabelt for meg.
Sist pakket jeg matpakke til barna, og det skal være unødvendig. Planlegg pasient-bookingen bedre!

Den beste legen jeg har vært borti

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Dr. Sem er en utrolig dyktig lege, han er hyggelig, kunnskapsrik, interessert, løsningsorientert og tar seg god tid til pasienten. Han ordner opp, og er veldig flink med barn. Skaper trygghet og tillit. Veldig bra.

Den beste legen jeg har hadd.

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Meget inkluderende, lytter alltid og tar seg tid, gir seg ikke før problemet er løst. Tett oppfølging.