Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Dyktig

Lege: Olav Angen Skrevet

Har fått et veldig godt inntrykk av ham de få gangene jeg har vært der. Veldig hyggelig, forklarer godt og gjør grundige utredninger. Ringer og gir prøveresultat på telefon selv om alt var bra. Veldig fornøyd! Kan trygt anbefale denne legen videre!

Noe arrogant

Lege: Marit Rønne Skrevet

Enig med mange her om at hun kan fremstå nedlatende. Da jeg kom inn for celleprøve etter brev fra kreftforeningen fikk jeg beskjed om at sånt var totalt undøvendig når man var 26 år gammel :0

Ang. mageproblemene mine sa hun at det er det mange som sliter med og det må man bare lære seg å leve med...

Ellers mener jeg også at hun er faglig flink, og er du en person som ikke tar deg nær av hennes personlige ytringer om deg som pasient passer hun supert :)

Ikke mye positivt

Lege: Marit Rønne Skrevet

Jeg er ikke av de personen som har slitt ned dørstokkene til leger i mitt liv, men når jeg en gang får ett problem og trenger hjelp, så forventer jeg å bli behandlet med respekt og forståelse, samt en lege som lyttet til det jeg går rundt å plages med og lurer på. At legen har en dårlig dag, det kan alle ha, men det bør ikke gå utover pasienten. Lytter lite, og får ikke sagt alt jeg vil si, siden hun er stresset. Jeg vil dessverre ikke anbefale henne, når man går til legen vil man ikke håpe på at legen har en god dag.

Trygg og god lege

Lege: Marit Rønne Skrevet

Opplever Marit som en trygg og god lege. Faglig dyktig, tydelig og omsorgsfull. Har hjulpet meg med flere problemer, og jeg har opplevd å bli tatt på alvor.

Har vanskelig for å tro på mange av de andre vurderingene her. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å bytte fastlege.

Ikke av de beste

Lege: Marit Rønne Skrevet

Men, heller ikke av de verste. Noe nedlatende og sarkastisk, og kunne med fordel ha vært mer lyttende. Stoler foreløpig på hennes medisinske vurderinger, men er i tvil. Burde hatt litt tid og forståelse for pasientens bekymringer og spørsmål, når hun informerer om alvorlig sykdom. 5 minutter er ikke nok i slike tilfeller. Bytter lege om det ikke blir bedring.