Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Trygg kunnskapsrik

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Jordnær. Fin fyr . God på psykisk lidelser.
Anbefaler alle som sliter med angst og depresjon. Lenge siden jeg var der,men han fikk roet meg ned.

Føler meg ikke trodd eller respektert

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Arrogant og lytter ikke. Får følelsen av at han ikke prøver å forstå. Svarer kort og avbryter meg i midt i samtaler. Det føles ut som jeg ikke blir trodd og han gjentar «det er ikke at jeg ikke tror deg altså, men …». Noe som er svært nedverdigende i mine øyne. Ikke fornøyd og står nå på venteliste til en annen.

Kunnskapsrik, tilstedeværende, trygg, løsnings- og handlingsorientert

Lege: Marit Rønne Skrevet

Jeg har hatt Marit som fastlege i 4 år. Jeg flyttet nettopp fra Trondheim og måtte derfor se meg nødt til å bytte fastlege, tross mitt ønske om å beholde henne som fastlege.

Jeg husker at jeg gruet meg litt til første legetime hos Marit etter å ha les omtalelser om en "uempatisk" og "hard" lege her på Legelisten. Det var derimot en positiv opplevelse å møte en lege som tok en hver problematikk på alvor, uavhengig "alvorlighetsgrad". Marit er kunnskapsrik, tilstedeværende, trygg, løsnings- og handlingsorientert som fastlege.

Gjennom disse 4 årene har jeg vært innom Marit flere ganger, gjeldende både psykiske og fysiske plager. Og til tross problematikk har jeg alltid følt på det å bli tatt på alvor og bli lyttet til. Dette er en lege som er utrolig effektiv og stødig i sin faglige kompetanse. Jeg har alltid følt meg forstått og blitt møtt av en lege som er på tilbudssiden og alltids spør om det er noe mer jeg ønsker å ta opp mens jeg er tilstede.

Jeg har opplevd det spesielt tryggende å ha henne som fastlege i utfordrende tider med min psykiske helse, der har hun tatt meg på alvor og sendt meg en henvisning til DPS. I tillegg har hun vært tryggende med oppfølgning av medisinering og vært på tilbudssiden som en støttespiller i påvente av DPS-behandling og lange ventekøer.

Jeg anbefaler Marit på det sterkeste.

God sjelesørger

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Jeg opplevde Magnus Kristinn Halldorsson som en meget god sjelesørger, en extra far i tøffe livssituasjoner og jeg savner han mye i dag.. Jeg har dessverre ikke muligheten lengre å ha han som lege, men jeg anbefaler han på det varmeste. Det er absolutt ingen leger som er ufeilbarlige, og det kan alle skrive under på det, men jeg kan anbefale denne legen på det varmeste,. Magnus er ikke stolt og en kan prate med legen uten at han viser stolte miner og han er en god og behagelig lege. Henviser raskt videre med fysiske problemer også.

Professionell och hjälpsam

Lege: Marit Rønne Skrevet

Hade min första tid med Marit idag. Hon lyssnade väldigt fint till mina behov, gav mig det jag trengte och henvisade mig vidare för att få den rätta hjälpen jag trenger! Hygglig och professionell. Kändes väldigt bra.