Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Professionell och hjälpsam

Lege: Marit Rønne Skrevet

Hade min första tid med Marit idag. Hon lyssnade väldigt fint till mina behov, gav mig det jag trengte och henvisade mig vidare för att få den rätta hjälpen jag trenger! Hygglig och professionell. Kändes väldigt bra.

Super lege

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Jeg har hatt Magnus som fastlege i 5 år nå, og vært svært fornøyd. Han er veldig flink til å lytte og har alltid tatt problemene mine på alvor og kommet med gode behandlingsforslag og oppfølging. Han har vært veldig flink til å se meg som person, vært åpen uten noen fordommer, og jeg har stor tillit til han. Ville fortsatt å hatt han som lege hvis det ikke var for at jeg flytter fra byen. Anbefaler! Eneste som kan være litt negativt er at han ofte er fullbooket en periode frem i tid. Men legekontoret har alltid "øyeblikkelig hjelp" timer, så det har aldri vært noe problem å få hjelp om det er akutt.

Utrolig dykt og effektiv lege

Lege: Marit Rønne Skrevet

Jeg har hatt Marit Rønne som fastlege i snart 7 år som student. Hun er alltid effektiv og presis. I begynnelsen synes jeg hun virket litt uempatisk, men jeg opplever samtidig å bli tatt seriøst, og synes selv at effektiviteten og kunnskapen hennes veier opp for "å bli dullet med". Dette er ikke en man søker empati fra, men samtidig opplever jeg at hun gir meg mye empati gjennom å ha henvist meg raskt til både DPS og sykehus for videre undersøkelser. Hun gjør rett og slett jobben sin på en glimrende måte. Dette er en lege som tar deg på alvor, samtidig som hun er direkte og sier fra om det hun mener er mer normalt. Det har gjort at jeg har full tillit til Marit. Om jeg ikke hadde flyttet fra byen, hadde jeg aldri byttet fastlege.

Tydelig og kunnskapsrik

Lege: Marit Rønne Skrevet

Strålende fornøyd. Oppsøker lege sjelden, men med tre barn har jeg vært på konsultasjon årlig og jeg / vi får alltid hjelpen vi trenger fastlege Marit Rønne. Hyggelig, og ikke minst to-the-point og kunnskapsrik. Anbefales!

Kunnskapsrik, meget dyktig og erfaren lege

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Dr Koren er ikke min fastlege, men jeg var hos han noen ganger da min fastlege ikke var tilstede. Han har reddet meg for 3 år siden da jeg fikk dobbeltsyn. Tok meg på alvor og handlet veldig fort. I dag var jeg hos han pga. andre diagnose og fikk øyeblikkelig hjelp. Etter undersøkelsen forklarte han meg situasjon på en meget god og folkelig språk. Har henvist meg til andre undersøkelse uten at jeg måtte be han om det. Han er en utrolig god person og en reflektert mann som alltid hilser på alle pasienter mens de venter på venterommet. De som har han som sin fastlege er heldige.