Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Kjempetrivelig.

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Jeg har nylig flyttet til Trondheim. Legen min der ble Birger L Stub Koren. Han var en kjempetrivelig kar, spør dere meg. Ikke noe stress hos mannen, spør flere gang om det var noe mer jeg lurte på, og virker jevnt over som en Lege som bryr seg. En gang kom jeg for sent, men han ordnet så jeg fikk komme inn litt senere allikevel.
Jeg fatter ikke helt hva folk gnåler så om her inne, men folk blir sikkert sure fordi deres små skavanker ikke blir oppfattet like graverende som egoet gjerne ønsker.

Anbefales ikke

Lege: Marit Rønne Skrevet

Føler virkelig ikke for å ha Marit som fastlege lenger. Fra første stund føler du at du er til bry. Føltes virkelig ut som hun ville ha meg ut av kontoret fortest mulig, særlig forsterket av kommentaren "nå er tiden er ute"! Hun respekterer ikke problemene du kommer til henne med, og virker ikke som om hun ønsker å hjelpe. Har alltid en dårlig følelse når jeg går derifra!

Hun himlet med øynene!!?

Lege: Marit Rønne Skrevet

Jeg oppsøkte henne da jeg fikk senebetennelse og det er det verste jeg har vært med på. Marit himlet med øynene mens jeg gråt av smerte, og plutselig hadde jeg betalingsterminalen under nesa. Styr langt unna henne som lege!!

Unødvendige kommentarer

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Som nyinnflyttet i Trondheim valgte jeg Birger Koren som ny fastlege, rett og slett fordi han var ledig. Jeg bestilte time for å få ny resept på minipiller, og var forberedt på en rask spørsmålsrunde om grunnleggende helsetilstand, evt tidligere erfaringer eller plager med pillene e.l. Men det hoppet han over, i stedet ristet han misfornøyd på hodet og kommenterte at "kvinner nå for tida virkelig venter i det lengste med å få barn". Da hadde jeg akkurat fylt 32.

Hva hvis jeg hadde kommet med en problemstilling som var litt mer komplisert? Jeg hadde ikke følt meg trygg som syk pasient i denne settingen.

På den andre siden er det nok det mest effektive legebesøket noensinne, det tok maks to minutter fra jeg gikk inn døra til jeg var ute igjen med kvittering på betalt time og resept i hånda.

En grei og lyttende lege

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Denne legen har vært for lenge på samme kontor....
Skriver DÅRLIGE journaler (SVÆRT LITE UTFYLLENDE, samt en god del feil.), som jeg personlig har fått erfare i min sak, etter at jeg flyttet, og trengte de opplysningene.

Utover det så, lytter legen veldig bra og finner gode løsninger, som regel.