Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Tusen takk for en fantastisk opplevelse!

Lege: Olav Angen Skrevet

Olav Angen er den beste legen jeg noen gang har hatt! Han tok meg seriøst fra første stund jeg kom inn på legekontoret, og jeg følte meg sett og hørt.
Angen tok seg god tid og hørte på meg. Og det er så godt som pasient å føle seg hørt!

Dyktig lege som ikke er redd for å skrive ut henvisninger!

Lege: Olav Angen Skrevet

Jeg skylder det at jeg nå har en normal og smertefri hverdag til denne mannen. Jeg hadde gått i to år med ei galleblære full av grus og siden tynne 18år gamle jenter tydelig vis ikke får dette, sa alle leger jeg møtte at det var psykisk. Jeg er evig takknemmelig for at han tok meg på alvor, til tross for hva leger før han hadde antatt. Han møter deg alltid med forståelse og strekker seg for at du som pasient skal få korrekt behandling og føle deg komfortabel. Aldri vært et problem å få hastetime eller å få kontakt med legesenteret. Jeg har heller aldri sittet lengre enn 5 minutter over tiden på venteværelset.

Anbefaler på det sterkeste!

Værste legen

Lege: Marit Rønne Skrevet

I flere år har jeg hatt Marit Rønne som fastlege, men alltid håpet på å få time til noen av de andre legene ved timebestilling. Jeg gruer meg hver gang. Hun sier at hun vet best når jeg forklarer hva jeg tror feiler meg. Idag ble jeg sendt ut etter å ha bokstavelig bestilt timen for å få sjekket syn til førerprøve OG en del andre spørsmål jeg ville ha svar på, men det var veldig rotete å skulle svare på mer enn et spørsmål pr time. Det var det heller ikke tid til! Hun retter meg alltid og er kald. Den ene gangen jeg har sett henne smile var da hun skulle fjerne to føflekker på meg, for det syntes hun var så gøy. Det var foresten rettvetter hun hadde klaget til meg om pasienter som ikke dukket opp til timene. Nei, glad for å ha byttet nå, og får håpe jeg får en bedre lege denne gangen!

Nei nei nei

Lege: Marit Rønne Skrevet

Marit Rønne har vært min fastlege i 5 år, og strengt tatt forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke byttet før!!! Jeg kan bare stemme i med klagekoret om hvor uempatisk og til tider frekk hun er. Jeg har begrenset legebesøkene til et minimum og selv om jeg er en voksen person så vil jeg helst ha med meg følge. Jeg oppfatter henne til tider som skremmende og gruer meg til å legge frem mitt problem. Anbefaler IKKE Marit Rønne som lege.

Kvinneting ikke denne legen man skal oppsøke, men ved lytte og empati

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Kjempe flink til å lytte og forstå hva man sier til han, men ønsker man å sjekke seg eller har problem i analåpning osv. Lite sjekking på hva som er problemet, han spør heller gjerne. Får følelse av at han synes det er flaut med kvinneting. Jeg sitter i grunn å gir han svaren selv føler jeg. litt mer bestemt kunne han ha vært, når jeg forklarer hva jeg ønsker eller hva som er problemet. Men er vel dårligst på det å kontrolle ved kjønnssykdommer eller problem i anal.