Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

På tide å bytte fastlege.

Lege: Marit Rønne Skrevet

Jeg har vært hos Marit to ganger og følte meg uvelkommen begge gangene. Effektiv og rask behandling er bare fint, men her får man skjøvet betalingsterminalen oppunder nesa rett etter at man er ferdig med å inntrodusere seg og deretter hevet på dør.

Fantastisk lege

Lege: Olav Angen Skrevet

Jeg følte meg alltid svært godt behandlet hos Angen. Han lyttet og tok meg på alvor bestandig. Hadde jeg ikke flyttet fra byen ville jeg aldri ha gitt fra meg denne legen. Og min nye er ikke nærheten av så flink som Angen er.

Beste legen ever!!!!!!

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Jeg har hatt denne legen i ca 10 år. Jeg er særdeles fornøyd med han, jeg har hatt et par problemer og trengt sykmelding et par ganger, han lytter, er empatisk og veldig hyggelig. Han har ringt meg mens jeg har vært sykemeldt bare for å høre hvordan jeg har d. Jeg har også trengt en operasjon for senebetennelse og d gikk ca 14 dagen før jeg fikk time på privatklinikk. Jeg er snart 50 år og har aldri hatt en bedre lege så jeg kjenner meg ikke igjen i enkelte av kommentarene her. Kjempedyktig,grei og flink!!!!

Ikke til å anbefale

Lege: Marit Rønne Skrevet

Jeg har ikke vært så mange ganger til Marit da hun var min fastlege, men jeg har vært hos nok leger til å føle hun ikke er bra nok som lege for min del. Som førstegangsfødende med 100 spørsmål føler jeg enhver lege burde svare på alle mine spørsmål, ta seg tid og få meg til å føle meg trygg. Med Marit følte jeg at jeg var i veien, at mine spørsmål var dumme, og at hun hadde det for travelt til å svare meg. Dette med at man kan kun ta opp en ting som plager deg pr konsultasjon hadde jeg ikke opplevd før jeg gikk til henne. Merkelig. De andre legene jeg har gått til har til og med spurt meg om det er noe mere jeg vil ta opp.

Hun er faglig dyktig, men ikke flink med mennesker synes jeg. Kjenner meg igjen i en hel som er skrevet her. For meg er hun kort, kald og arrogant. Selvinnsikt?

Byttet raskt til en annen lege

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Opplevde ikke god kontakt med denne legen. Følte han syntes det var flaut å snakke om "kvinneting". Kan sikkert være en god lege for menn, men for meg som den gang var ung kvinne var ikke dette noen drømmelege. Rett og slett pinlig og ekkelt.