Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA
Ikke mye positivt
Lege: Marit Rønne SkrevetJeg er ikke av de personen som har slitt ned dørstokkene til leger i mitt liv, men når jeg en gang får ett problem og trenger hjelp, så forventer jeg å bli behandlet med respekt og forståelse, samt en lege som lyttet til det jeg går rundt å plages med og lurer på. At legen har en dårlig dag, det kan alle ha, men det bør ikke gå utover pasienten. Lytter lite, og får ikke sagt alt jeg vil si, siden hun er stresset. Jeg vil dessverre ikke anbefale henne, når man går til legen vil man ikke håpe på at legen har en god dag.
Trygg og god lege
Lege: Marit Rønne SkrevetOpplever Marit som en trygg og god lege. Faglig dyktig, tydelig og omsorgsfull. Har hjulpet meg med flere problemer, og jeg har opplevd å bli tatt på alvor.
Har vanskelig for å tro på mange av de andre vurderingene her. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å bytte fastlege.
Ikke av de beste
Lege: Marit Rønne SkrevetMen, heller ikke av de verste. Noe nedlatende og sarkastisk, og kunne med fordel ha vært mer lyttende. Stoler foreløpig på hennes medisinske vurderinger, men er i tvil. Burde hatt litt tid og forståelse for pasientens bekymringer og spørsmål, når hun informerer om alvorlig sykdom. 5 minutter er ikke nok i slike tilfeller. Bytter lege om det ikke blir bedring.
Ikke noe særlig
Lege: Marit Rønne SkrevetKommer til lege med problemer som blir oversett og ikke undersøkt. Arrogant fremtoning. Dårlig inntrykk og har byttet fastlege.
Lite engasjert
Lege: Marit Rønne SkrevetVirker veldig stresset, lite engasjert og vil ha deg ut igjen fra kontoret så fort som mulig. Jeg følte ikke at jeg ble hørt eller tatt på alvor som pasient.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?