Klæbu legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu

Siste vurderinger av behandlere ved Klæbu legesenter AS

Dårlig evne til å lytte til pasienter

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Vært flere ganger hos Eli Marita, og har etter siste gang byttet fastlege. Det fantes ikke evne til å høre på meg som pasient da jeg kom inn. Kom med spesifikt problem og ville sjekke meg for helt andre ting enn det jeg kom for. Etter å ha byttet fastlege så ble problemene tatt på alvor og det ble gjennomført utredning.

Tar meg på alvor

Lege: Kirsti Merete Withbro Skrevet

Kirsti har fulgt meg opp gjennom en tøff periode og har virkelig tatt meg på alvor og hjulpet meg på alle tenkelige måter <3

Dårlig kommunikasjon og blir ikke tatt på alvor

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Har vært til henne i ett og et halvt år nå. Hver gang jeg skal fortelle hva jeg kommer for så vrir hun det om og snakker om noe annet, snakker om det jeg ikke kom for helt til legetimen er ferdig. Var til henne nettopp og skulle egentlig ta videre utredning for allergi(prikktest) er såpass sterk allergi at jeg må bruke epipen. Er allergisk mot mye. Men det er mye jeg ikke vet om allergien min enda.
Men Når jeg kommer til henne forteller hun at jeg skal bare bruke epipenen hvis jeg får reaksjoner.. så trengte ikke allergitest. Da ble jeg forbanna.
Og skyldte på at det var så mange pasienter å ventet. Så jeg ventet på legen på venterommet en halvtime. Også er jeg inne til henne i 5 min bare for å høre henne si dette..
dette er jammen meg dårlig. Skal ihvertfall bytte fastlege! Det er sikkert og visst

Behagelig person

Lege: Rahele Zarabi Storrø Skrevet

Har hatt kontakt med Rahele ved flere anledninger på legevakten og har vært svært fornøyd.
Behagelig og grundig lege!

Skulle ikke vært lege

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Unngå denne legen om du kan, hun tar deg ikke på alvor å er svært dømmende! At denne dama jobber på helsestasjonen for unge et en skam! Burde byttet jobb hun her :)