Byåsen Legesenter A/S

Fjellseterveien 1 7020 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Byåsen Legesenter A/S

Frekk og nedsykende

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Byttet fastlege for å få mer hjelp og bedre yteevne, men der tok jeg feil! Han snakker nedlatende, misstror deg og psyker deg ned med å snakke ned om din helsetilstand som om det er din egen feil. Funker sikkert fint for de som har en forkjølese eller to i året, men sliter du mer enn det er ikke dette rette mann! Åpenbart at han mangler forståelse og empati for pasienten.. Mann skal ikke komme sykere ut fra legen enn før man gikk inn..

Fantastisk lege!

Lege: Nghi Thoi Phan Skrevet

Dr.Phan er en fantastisk lege, tar seg alltid god tid. Hele familien min , samboer, barn og søsken bruker han og vi er alle kjempefornøyd! Vi føler oss veldig trygge på at han gjør det han kan for å hjelpe oss.Og trygghet hos en lege er jo utrolig viktig. Han tar seg også tid til å ringe oss privat hvis det skulle være noe og det setter vi stor pris på.

Flott lege!

Lege: Anders Askelund Skrevet

Anders Askelund er et varmt og godt medmenneske, som jeg var så heldig å ha som min fastlege i mange mange år før jeg flyttet fra kommunen og desverre måtte bytte. Han er flink fordi han lytter til hva du sier, forstår behovet ditt og hjelper deg på den måten du ønsker hjelp. Han reddet livet mitt når jeg var i en stor krise, og selv om det er jobben hans så vil jeg alltid være evig takknemlig. Desverre har han veldig mye å gjøre, det kan gå utover tilgjengeligheten hans. Og det kan til tider være lang ventetid selv når du har fått time. Til tross for dette, så ville jeg aldri byttet lege hvis jeg ikke måtte. Det er dessuten et flott og serviceinnstillt personale på legekontoret hans også :)

Lytter og tar seg tid

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Føler meg ivaretatt. Sier ting som det er, ærlig. Gir forskjellige forslag på behandlinger.

Troverdig og ansvarsfull

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Dvergsdal er en lege som virkelig ser pasienten, er aktiv lyttende, viser medmenneskelighet, som jeg mener er halve "medisinpillen" for mange som sliter med psykiske lidelser. Er svært fornøyd, og føler jeg endelig er i trygge hender. Vi er et team!
Tusen takk Dvergsdal for at du tar deg tid til å se meg i din enorme arbeidsmengde. Du glemmer ikke hva som er viktigst- se pasienten!