Byåsen Legesenter A/S

Fjellseterveien 1 7020 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Byåsen Legesenter A/S

En klok og lyttende lege

Lege: Nghi Thoi Phan Skrevet

Både jeg og kona har dr . Phan som fastlege. Begge er godt fornøyd med den hjelpen vi får. Han lytter, forstår og handler effektivt. Eneste minus er kanskje at han sjelden spør hva som skjedde etter forrige konsultasjon.
Det er lett å ta kontakt, ikke minst via legesenterets e-postordning. Legesenteret kan kanskje virke litt traust og gammeldags, men vi er som sagt fornøyd.
Vi er nyslåtte pensjonister som i økende grad har hatt behov for legehjelp de senere år.

Meget bra!

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Har hatt tre fastleger ved senteret. Han er den beste. Fikk god kontakt med ham og han ser ikke bare på skjermen mens man er inne hos ham.
Anbefales på det sterkeste!
Håper å finne like bra fastlege når jeg nå, om kort tid, skal flytte til en annen kant i landet

Distre´ og rotete

Lege: Nghi Thoi Phan Skrevet

En veldig hyggelig mann, men det hjelper lite når han som lege er vimsete og ikke holder mål verken på kompetanse eller tillit. Han har dårlig oversikt, og glemmer det du har sagt. Jeg har ofte opplevd at han tar den lettvinte løsningen, altså å skrive ut medisiner til deg uten å egentlig stille noen relevante spm for å finne ut hva som er galt. Han er ikke forberedt før timen, og blander deg med andre pasienter. I tillegg er han nesten alltid veldig forsinket, og du må regne med å bli sittende på venterommet en god stund etter at du egentlig skulle ha vært inne på time.

Flink lege

Lege: Hallvard Dvergsdal Skrevet

Hallvard er forståelses full, lyttende og flink. Han er behjelplig og finner storsett ut hva som plager deg. Han er en flott fastlege.

Dårlig

Lege: Nghi Thoi Phan Skrevet

Lyter ikke til hva klienten sier-
Ba meg ta medisin jeg var allergisk mot,