Nardosletta legesenter

Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nardosletta legesenter

Flink og tar meg på alvor

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Hyggelig og flink. Virker interessert i det jeg har å fortelle. Jeg setter spesielt pris på at hun tar seg tid til å forklare hvorfor hun kommer fram til en diagnose (eller ikke finner en klar diagnose).

Generelt virker Nardosletta Legesenter som et effektivt og hyggelig legesenter. Er imponert over at de gir rask beskjed om prøvesvar, selv når prøvene ikke viser noen sykdom. Det er ikke alle legesenter som sender ut prøvesvar hvis de ikke finner noe i prøvene, men det er jo godt å fa vite at man er frisk også.

Flink lege

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Flink lege, men virker litt stresset og har litt lite tid når man er der. Men gjør jobben sin, og er veldig hyggelig og snill.

Min beste helserådgiver.

Lege: Mari Jordet Bruheim Skrevet

Hun er en god lytter, er medfølende og har gode kommunikasjonsevner. Hun har sine behandlingsforslag og spør meg hva jeg synes,- siden jeg har stor tillit til henne, blir det som oftest som hun foreslår. Hun har også gitt meg råd som jeg ikke fulgte, men likevel støttet meg i mitt valg. En god lege som jeg desverre måtte "gi opp", fordi jeg flyttet til en annen kant av landet.

Veldig bra lege

Lege: Mari Jordet Bruheim Skrevet

Veldig bra lege. Tar seg bestandig tid. Lytter på pasienten. Gir fort anbefaling til videre utredning, hvis hun er usikker.