Midtbyen Legesenter AS

Nordre gate 6 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter AS

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Aldri før har jeg opplevd å føle meg så godt ivaretatt hos noen annen fastlege. Tor Magne er uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Frekk og rett å slett ufin !

Lege: Ines Saracevic Elgsæter Skrevet

Jeg havnet hos henne en gang jeg fikk time på dagen og min fastlege ikke hadde tid. Jeg kom fordi jeg hadde det ganske tøft og trengte en henvisning. Jeg fortalte henne hva jeg trengte, å hun begynte å kjefte på meg fordi hun følte at jeg var uansvarlig. Hun ante ingenting om hverken meg eller min livssituasjon, kun hvorfor jeg var der. Jeg prøvde å forklare henne mer rundt problemet, men neida det gjorde henne bare mer irritert. Hun prøvde bokstavlig talt å presse meg til å forandre ønsket mitt med å bombardere meg med forsåvidt gode grunner for voksne mennesker i gode livssituasjoner, men for meg da, var det helt umulig og helt utenkelig. Dette burde faktisk hun som lege ha forstått ut i fra det jeg fortalte henne. Til slutt får jeg nok å sier klart i fra at dette er mitt ønske og det forandrer jeg ikke på, så hør på det jeg sier ellers går jeg herifra og kontakter fastlegen min diekte å får hjelp derifra istedet. Da setter hun biske øyne i meg og HIMLER med øynene og setter opp en snerpete mine uten å si noen ting annet enn "Javel, som du vil". Å begynner å trykke på pcen. Så snur hun seg, ser på meg med et hovent blikk å sier "vær så god, du blir kontaktet via tlf eller brev". Jeg bare reiste meg å gikk ut derifra. ALDRI MER!!!!!
Jeg kom dit fordi jeg hadde det tøft å ikke visste noen annen utvei, å hadde håpet litt medmennesklighet, men neida. Her kommer hennes personlige tro og meninger FØR pasientens behov og ønsker!!!

Beste legen i verden

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Fantastisk lege! Han får pasientene sine til å føle seg viktig, samt se menneske i dem. Han er den beste legen jeg noensinne har hatt.

Lyttende og faglig dyktig

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Jeg er velig fornøyd med Tor Johnsen som lege. Han er ikke bare sympatisk og lyttende , men også faglig er han veldig flink. Jeg er en del syk og har ofte vært på sykehus/ hos spesialister. Tor Johnsen har alltid hatt rett i sine antagelser . Han tør også gi tydelige råd og har meninger. Denne legen godtar ikke alltid mine ønsker om medisiner og forklarer på en tydelig og klar måte hvorfor. Dette gjør at en føler seg trygg og at en unngår å bruke for mye medisiner og å velge enkle løsninger som ikke er det beste i lengden. Mange ville hatt det bedre hvis de hadde en slik lege som Tor Magne Johnsen.

fantastisk

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

en fantastisk lege. lytter og bryr seg har kronisk sykdom som han har hondtert på
en suveren måte. rett medisinering etc