Midtbyen Legesenter AS

Nordre gate 6 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter AS

Meget dyktig og varm

Lege: Ines Saracevic Elgsæter Skrevet

Jeg var utrolig glad da Ines var tilbake fra mammapermisjon. Hun er virkelig en fantastisk lege som tar deg på alvor, enten det gjelder psykisk eller fysisk sykdom. Ines er en person man kan snakke åpent med og som ikke bare "jatter" med, men som kommer med strenge, konstruktive tilbakemeldinger og derav god hjelp. Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege og vil fortsette til tross for at hun jobber på Midtbyen legesenter som er svært upraktisk med tanke på beliggenhet og parkering.

Ikke akkurat en av de beste

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Har hatt han som fastlege nå snart i 3 år (skal bytte), og har hatt en god del legebesøk oppgjennom disse årene grunnet forskjellige årsaker.

Har blandt annet hatt en god del smerter. Da har han selv snakket om diverse diagnoser som det har kunnet dreie seg om, MEN disse diagnosene har han selv ingen tro på, så da ville han ikke stille dem.

Føler meg generellt ikke hørt. Uenigheter mellom legen og fysioteraput. Relativ lang ventetid på telefon om du må ringe (alt fra 10-40min), og på venterom. Har hatt noen andre leger når han har vært borte, og opplever disse som mye bedre.

Herlig dame!

Lege: Ines Saracevic Elgsæter Skrevet

Ines er en hjertelig dame jeg virkelig føler meg komfortabel med. Hun er en seriøs, profesjonell, blid og imøtekommende lege. Jeg opplever at hun tar meg på alvor, og viser genuin interesse for å hjelpe meg ved å spørre spørsmål, invitere til samtale om jeg trenger det og være frempå med forslag som er relevante for meg om min helse.

Njææ

Lege: Ines Saracevic Elgsæter Skrevet

Ikke akkurat den beste legen jeg har hatt. Føler at man ikke blir tatt på alvor å man må "mase" seg til f.eks blodprøver. Vi i familien blir å bytte fastlege...

Utrolig fin lege

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Fin lege som tar initiativ til å undersøke og få en helhetsbilde av min helse. Behagelig og personlig. Flink til å lytte og tar meg på alvor. Beste legen jeg har had på lenge.