Midtbyen Legesenter AS

Nordre gate 6 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter AS

Trygg

Lege: Magnus Bjørnaas Skrevet

Super lege, som kvinne i overgangsalder hadde jeg mine betenkeligheter til en ung mannlig lege, det var fullstendig bortkastet. Man blir lyttet til og tatt på alvor.

Rolig, empatisk og profesjonell

Lege: Olav Mørkved Hellenes Skrevet

Veldig fornøyd med Dr. Hellenes. Tar seg tid til å gå gjennom alt man lurer på, henviser videre om man ønsker, tar deg på alvor og virker rolig og omsorgsfull.

Hyggelig, kompetent og trygg

Lege: Suzann Mary-Beth Aksnes Skrevet

Fantastisk hyggelig dame som alltid tar meg imot med et smil og er kjempeflink til å skape skape trygghet når hun forklarer.
Litt vanskelig å få time i rimelig tid, men det er forståelig med en så bra fastlege

Fastlege i 10 år +

Lege: Ines Saracevic Elgsæter Skrevet

Veldig fornøyd med Ines! Hatt henne som fastlege i over 10 år med regelmessige besøk, og føler meg alltid sett og tatt vare på av henne. Hun tar seg tid å høre på deg, og du blir tatt på alvor. Blir å savne henne som fastlege nå når jeg har flyttet. Utrolig koslig, handlekraftig og blid dame. Fortjener absolutt all ros hun kan få!

Ryddig, rolig og empatisk.

Lege: Olav Mørkved Hellenes Skrevet

Veldig imøtekommende og ryddig lege. Gir tillit til egen forståelse av sykdomsbilde, og gir rom for å finne løsninger sammen med pasienten.