Eikeliklinikken

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

Umulig å få tak i

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Snakket med han mandag 15.9.2014, hvor han hadde akkurat kommet tilbake på jobb etter å ha vært syk. Skulle ringe meg tilbake så snart han fikk oversikt. Ok. Idag er det 24.9 og har ikke hørt noe tilbake, og har ringt tilbake selv hver dag siden mandag 21.9. Får kun telefonsvarer. Kan ikke ha det slik. Anbefaler ingen å velge denne fastlegen. Sikkert flink, men umulig å få tak i og da hjelper det jo ikke hvor flink vedkommende er. Anbefaler Dr. Hasle å bytte ut telefonsvareren med en hyggelig legesektretær som kan styre kontoret.

Meget hyggelig lege som ser pasienten

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Synes dette er en flott lege som ser pasienten og viser oppriktig interesse. En av de beste legene jeg har vært hos.

Utrolig hyggelig og dyktig! Anbefales!!

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Han er utrolig imøtekommende og tar seg god tid til å lytte og prate om det som måtte være problemet. bruker tid på pasienten og er rask å henvise om det skulle trenges. og han er en utavent og hyggelig ung mann som setter pasienten i fokus.

Sikkert en god lege - om jeg noen gang får møte han

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Jeg byttet til dr. Hasle i fjor. Etter en skade som ble akuttbehandlet på legevakten, skulle jeg fortsette behandlingen hos han siden han er min fastlege. Det er dessverre helt umulig å få tak i vedkommende. Etter anslagsvis 15 telefoner i løpet av en seksmåneders periode har jeg fått snakke med han to ganger. Og det var når endelig fant det bryet verdt å ringe meg opp igjen etter gjentatte telefonbeskjeder og forsøk på å få tak i han. De to gangene han ringte meg tilbake var a) en søndags kveld kl 2315 og b) lille julaften kl 1900.
Jeg dro også opp på legekontoret ved tre anledninger uten å finne noen der. Jeg plages fortsatt med min seks måneder gamle skade som ikke har blitt helet skikkelig og dr. Hasle - han har jeg fortsatt aldri møtt, fordi han er UMULIG å få tak i. Jeg bytter fastlege i dag, og anbefaler alle som vil ha en fastlege som de kan få en time hos la oss si i løpet av et par måneder om å velge en annen lege.

Dyktig lege

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Alt med denne mannen som lege er positivt.
- Tar deg godt i mot.
- Gjør sitt beste med å forstå din sykdom/problem
- Du hører aldri `` du må leve med det``.