Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Ikke særlig hjelpsom

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Opplevde henne som lite empatisk, og lite imøtekommende, de tre gangene jeg har vært hos henne. Hun avviste også en annens lege forslag til behandling og mulige diagnose uten å selv ha vært involvert i det besøket. Dette fikk meg til å føle meg usikker og hun forklarte ikke hvorfor hun gjorde det eller foreslo annen behandling.

Dette i tillegg til ingen oppfølging av blodprøver m.m. og en henvisning som jeg regner med aldri ble sent.

Møtt med dårlig tid

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Jeg bytta fra min fastlege da jeg ønska en kvinnelig lege. Ble møtt med dårlig tid og beskjed om at jeg måtte bestille ny time hvis jeg hadde flere plager enn en. Dumme meg som trodde det var greit å ta opp et par ting (som kunne bli raskt avklart) på en konsultasjon, men fikk raskt beskjed om at det gikk bare ikke an. Ikke fornøyd, og bytter lege så snart en blir ledig.

Den beste legen jeg har hatt :-)

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Ble tatt imot på en fin måte, og fikk veldig god hjelp.
Har det bedre nå, enn hva jeg har hatt på over ti år.

Tusen takk Marthe!

Kan ikke anbefales

Lege: Sverre Sande Skrevet

Sande oppleves for meg som veldig nervøs, ustrukturert, usikker og å ha problemer med å ta beslutninger. Han klarte ikke å svare på det jeg spurte om, men tok opp andre tema eller snakket seg bort enda jeg spurte flere ganger.

Han ville også sjekke ting jeg ikke kom for og som jeg lett kunne funnet ut av selv, henvisningen jeg trengte ble ikke fulgt opp. Det er mulig at han nettopp er ferdig med utdanningen, men han virker ikke å være klar for å ta pasienter på egenhånd enda. Mulig at han kan bli tryggere på sitt fag på sikt.

Jeg fikk absloutt ingen hjelp og måtte gå igjen for de samme tingene til en annen lege.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Sverre Sande Skrevet

Grundig, blir tatt på alvor, kort ventetid dersom det haster og i alt en utrolig flink og medfølende lege. Kjempefornøyd!