Ringve Legesenter DA

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter DA

Støttende og motiverende

Lege: Even Mork Skrevet

Jeg plages med kroniske tilstander som ikke er så lett å avdekke på konsultasjon tross objektive medisinske funn. Både for meg og helsepersonell kan det være litt stusselig at alt er i veien og at jeg aldri blir frisk. Even trodde alltid på meg, støttet, motiverte og gjorde alt han kunne for at jeg skulle få et best mulig liv og være i jobb tross sykdom. Jeg trengte aldri være redd for ikke å bli hørt. Kjempeflink med barn, og rask å henvise til riktig spesialist som har tid til å ta dem inn. Den absolutt beste, mest pasientlojale, snilleste, grundigste og dyktigste legen vi har hatt i vår familie. Bruker støtte, behandling og positiv motivasjon for at pasienten kan stå i jobb og samtidig ivareta helsen godt nok til at den varer. Det finnes flere veier til arbeidslinja enn mistro, kontroll og sanksjoner. Andre leger kan være mistroisk, slemme og bagatelliserende overfor kronisk syke, her fantes det ikke snev av nedvurdering.

Meget godt

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Marthe Kjeldstad er for meg en fantastisk forståelsesfull, reflektert og varm lege! Hun har tatt meg som menneske på alvor på en rolig og behagelig måte! Noe som har bidratt til at jeg sykdomsmessig har kommet videre i mitt liv 😍 takk Marthe

Fantastisk flink og omsorgsfull lege

Lege: Sverre Sande Skrevet

Sverre er en superdyktig lege som bryr seg og tar seg tid til deg. Han vrir hver en stein for å hjelpe deg.
Kan trygt anbefale Sverre til hvem som helst!

Lite interessert i å lytte på pasienten og prater i munnen på deg.

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Lite interessert i å lytte på pasienten og prater i munnen på deg. Går fra timen og føler deg totalt overkjørt.

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell fastlege

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Jeg har hatt flere fastleger i Trondheim og jeg må si Dag Blix-Nilsen er den jeg er aller mest fornøyd med. Han lytter og hjelper alltid med sin kunnskap. Han er også en trivelig kar. Profesjonell i sitt yrke og føler jeg blir hørt. Anbefaler Dag som fastlege på det sterkeste.