Ringve Legesenter DA

Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av Ringve Legesenter DA

Medmenneskelig og tar deg på alvor

Lege: Even Mork Skrevet

Hele familien vår går til Even, og har gjort det i 5 år snart. Han tar oss alltid på alvor, (vi har vært der mye!) er effektiv og tar seg god tid. Han er flink med barna, og gjør det han kan gjøre selv for å spare unødig ventetid hos spesialister. Vi føler oss ivaretatt når vi er hos han. Forøvrig er vi fornøyd med hele Ringve legesenter. Alle er trivelig og husker oss alltid når vi er der og hilser på oss med fornavn!

Kompetent og forståelsesfull

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Opplever å bli møtt med respekt og kompetanse hos Marthe, og at hun bruker tid selv om hun er travel. Har hovedsakelig kontakt med henne pga psykiske helseutfordringer, og jeg er veldig glad for at jeg har nettopp Kjeldstad som lege. Hun ser meg.

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Tar seg tid til pasientene sine, lytter og sjekker opp. Måtte dessverre bytte fra han da Ringve legesenter er litt for langt unna, utrolig bittert. En slik lege fortjener all skryt han kan få.

En trygg og imøtekommende lege.

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Veldig flink med oppfølging og tar seg tid til å gjøre det lille ekstra som ikke mange leger gjør. Er ikke noe stress når du har legetime hos ham, han tar seg tid til pasientene sine.

Flink og imøtekommende

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Hadde Dag som lege da min fastlege var i permisjon. Veldig trivelig, flink og imøtekommende lege. Tok seg tid til å høre på meg og fulgte meg tett opp da jeg var syk i en lengre periode. Anbefaler Dag :)