Ringve Legesenter DA

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av Ringve Legesenter DA

Oppmerksom og profesjonell

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Dag er min tredje fastlege i Trondheim, og den jeg er mest fornøyd med. Føler alltid at han tar seg tiden i en konsultasjon, og er grundig og kunnskapsrik. Han er empatisk, men samtidig profesjonell. Velger derfor å fortsette å gå til ham, selv om jeg har flyttet mot utkanten av byen.

Trygg fastlege

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Har hatt mye styr å usikkerhet ang helsen, aldri følt noen har tatt meg seriøst. Må virkelig bare skryte av denne fastlegen fordi uansett om man gråter å er helt fra seg føler man seg ikke dum å teit, man føler seg hørt. Å må virkelig anbefale han som fastlege. Føles trygt å godt! :)

God fastlege.

Kunnskapsrik, grundig, tålmodig, flink
Støttende og empatisk.
Blix-Jensen gir meg som pasienten aldri inntrykk av at han er travel, og jeg føler at han bruker så mye tid på konsultasjonen som behøves.

Dyktig, empatisk og effektiv

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Jeg har hatt Marthe Butt som fastlege for meg og barna mine og bytter nå grunnet flytting. Jeg har vært veldig godt fornøyd med henne. Jeg synes hun er dyktig og empatisk samtidig som at hun er effektiv nok til at hun holder flyten og ventetiden nede på venterommet.

Fantastisk fastlege

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Kan virkelig anbefale Dag som fastlege. Han er lyttende, forstående, kunnskapsrik, og tar seg tid til sine pasienter. Jeg følte meg ivaretatt og godt behandlet hos Dag, og Ringve Legesenter.
Måtte bytte fastlege siden jeg flyttet fra Trondheim, og håper at min neste fastlege er like flink som Dag.
Slike gode leger fortjener skryt.