Heimdal Medisinske Senter

Ringvålvegen 5 7080 Heimdal

Siste vurderinger av behandlere ved Heimdal Medisinske Senter

Dyktig og grundig

Lege: Linn Kristin Holøymoen Dahlberg Skrevet

Kjempetrivelig lege som jobber grundig og tar meg på alvor. Hun er blid og trygg, og jobber likevel effektivt.

Det eneste negative å si om denne legen er at hun holder til på Heimdal Medisinske Senter, og at dette gjør det vanskelig å kunne ringe til henne/senteret, fordi de alltid har stor telefonkø og få folk som jobber med å ta telefonen. Senteret er også langt unna det meste annet som har med helse og gjøre (f. eks sykehus og spesialister). Åpningstiden kunne med fordel vært utvidet, men det er vel vanlig med 8-15.30.

En lege som "ser" meg

Lege: Frode Edvardsen Skrevet

Dette er en lege som virkelig ser deg for den du er, lytter og forstår.
Han innhenter informasjon og gir råd og tips.
En god lege som "ser" hele deg og ikke sykdommer.

Helt grei, men...

Lege: Halvor Lundgaard Skrevet

får alltid følelsen at han er mer ivrig på å få meg ut enn å sjekke hva som feiler meg.
Og har store problemer med å uttrykke seg på en normal måte når det f.eks.bruker han frasen "....utelukke noe farlig." istedenfor å si at han utelukker en bestemt diagnose. Virker som han er redd for å si noe bestemt i tilfellet at han tar feil.
Er også til tider stresset og veldig opptatt av å skrive på pc`en istedenfor å snakke med pasienten.

Bra og pålitelig lege

Lege: Halvor Lundgaard Skrevet

Stort sett har jeg vært veldig fornøyd med Halvor. Har hatt han som fastlege i omtrent 10 år.

Opplever han som profesjonell og veldig tilstede, han er også sjeldent borte, noe som gjør det lett å få time på kort varsel. Har følelsen av å bli tatt på alvor med mine fysiske plager, og blir alltid grundig undersøkt og eventuelt sendt videre til spesialist. Har til og med fått svar på et spørsmål jeg hadde via brev, fordi han ikke kunne gi meg svar der og da. Får oppfølging og blir ikke avglemt.

Men, styr unna denne karen hvis du har psykiske plager. Han er veldig formell og ikke spesielt empatisk dersom du har slike ting på hjertet. Har opplevd han som litt kald. Et annet minus er at han ofte har det litt travelt.

Fantastisk lege

Lege: Frode Edvardsen Skrevet

Frode Edvardsen er en fantastisk lege. Han tar seg god tid til å bli kjent med nye pasienter og ønsker å hjelpe så mye han kan. Han "gjatter" ikke bare med men gir beskjed dersom han er uenig, men på en behagelig måte.
Jeg føler meg trygg når jeg har time hos han :)