Heimdal Medisinske Senter

Ringvålvegen 5 7080 Heimdal

Siste vurderinger av behandlere ved Heimdal Medisinske Senter

Kjempe flink og snill lege!

Lege: Linn Kristin Holøymoen Dahlberg Skrevet

Snill og hyggelig lege som tar seg tid til deg. Veldig lett å snakke med, og jeg opplever at hun tar meg alvorlig.

den dårligste legen jeg hadde

Lege: Halvor Lundgaard Skrevet

har ikke tillit til denne legen lenger, han ser mest på klokka en deg i timen som du har

Kjempebra!

Lege: Linn Kristin Holøymoen Dahlberg Skrevet

Flott lege som virkelig lytter. Føler alltid at hun har god tid, veldig fornøyd!

Ikke dårlig, men heller ikke fantastisk

Lege: Halvor Lundgaard Skrevet

Litt distansert, helt grei lege. Får bra hjelp ved fysisk sykdom, ikke spesielt flink med psykiatriske henvendelser. Byttet pga stressnibået man får når man føler at han er klar for å bli ferdig før man rekker å sette seg. Tror han er suberen for de som kun ønsker kjappe vissit :)

Den beste legen jeg har møtt!

Lege: Anne Mette Yseteng Skrevet

Hun er oppriktig, ærlig og ydmyk! Hun har vært min fastlege i 6år og vi har hatt et nære samarbeid. Jeg har i disse årene vært i psykiatrien og nav, der er det særdeles viktig å ha en fastlege som samarbeider godt med andre og er løsningsorientert! Hun tar meg alltid alvorlig og bruker den tiden som trengs - utifra situasjon og ikke klokka.
På disse årene har hun en gang glemt å følge opp sin del av en avtale og når det ble adressert av meg, gjorde hun noe leger skjeldent gjør - hun la seg helt flat, tok all skyld og beklager oppriktig! Ingen er feilfrie, og det er da veldig viktig at man kan ta ansvar - det viser trygghet og styrke!

Fantastisk lege og en fantastisk person!