Legene i Oscarsgate 12

Oscars gate 12 0352 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Oscarsgate 12

Imøtekommende og empatisk

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Jeg har fått byttet fastlege til Bender for ca.1år siden. Fra første møte følte jeg meg tatt seriøst, kjente meg trygg på at hun ønsket å støtte meg så godt som mulig. Hun viste interesse og fagkunnskap for mine utfordringer, hadde en holistisk tilnærming som jeg har savnet hos andre fastleger.
Jeg kan anbefale Anette Bender på det varmeste!

Tar meg på alvor

Lege: Johan Runar Bro Sundin Skrevet

Veldig fornøyd med Johan Sundin. Tar meg alltid ordentlig på alvor. Tar seg alltid tid nok til å se hele bildet. Og har oppdaget flere ting andre leger har oversett, som var noe alvorlig.

"En ekte praktiker".

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Bender har bred erfaring og gir klar beskjed om hvilken behandling som skal til for å komme på beina igjen; både hva helsetjenesten kan hjelpe til med og gir konkrete råd både til livsstil og kostråd. Jeg har fått god behandling hos henne i årevis. Hun er også flink til å henvise. Legesenteret er generelt gode på å dekke opp akuttjenesten.

Empatisk, trygg fastlege

Lege: Johan Runar Bro Sundin Skrevet

En svært dyktig, trygg og empatisk fastlege.
Her blir du møtt med sympati, gode faglige vurderinger og viktigst av alt reflekterende problemløsning i samarbeid med pasienten. Johan har en særegen evne til å lytte som for pasienten virker særdeles betryggende.

Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt som jeg gjør her.

Den beste lengen man kan gå til!

Lege: Arne Enge Skrevet

Jeg har hatt Arne Enge som fastlege i 30 år. Han en empatisk, forståelsesfull lege. Han tar seg god tid til hver pasient. Lytter før han skrive, noe som få leger gjør. Alt i alt veldig fornøyd!