Dalgård Legesenter DA

Dalgårdveien 1 7024 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Dalgård Legesenter DA

ubehagelig

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Tok blødprøve som viste at alt er i orden mens jeg var forkjølet og hadde fryktelig vondt i halsen, fikk beskjed at det er ingenting og at jeg kan jobbe,for hun selv hadde dårligere blødverdier og var på jobb, prøvde å prate mer men forstå at hun gir blaffen. Hele besøk hos henne tok ca 1 min.

Diskriminerer utsatte grupper av pasienter.

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Kom til Johanna etter bivirkninger fra tannbehandling,luftveisproblemer og synsforstyrrelser.fortalte om problemet og hun ville ta blodprøve og se etter hepatit c? jeg sa hun måtte lete etter Kvikksølv ,Metakrylat og Bisfenol A men det ville hun ikke høre på.Jeg sa jeg var sikker på forgiftning av tannbehandling. Hun sa:DET KAN IKKE BEVISES. Gikk nedbrutt hjem og slet meg gjennom 3 måneder med pusteproblemer før jeg tok mot til meg og gikk tilbake til Johanna med ny informasjon om bivirkninger fra plastfyllinger.Da diagnostiserte hun meg fra stolen og sa det var internett og røyking som feilte meg.(hun mente hypokonder)Hun undersøkte meg ikke noen av gangene.Dette er 12 måneder siden og for 1mnd. siden falt noen av plastfyllingene ut og jeg ble bedre men fortsatt ikke helt bra.Venter på at resten faller ut.Det er synd man må være tannløs for og være frisk i verdens beste land. Jeg har tidligere innrømmet bruk av rusmidler.Vært edru i 8år.

Verdens beste lege!

Lege: Per Arne Gaarden Skrevet

Har hatt Gaarden nesten hele livet og er storfornøyd! Han tar deg alltid på alvor og gir gode råd. Tar seg god tid og bryr seg genuint om pasientene sine.

Lite oppmerksom og lite lyttende

Lege: Trond Erling Lieng Skrevet

Jeg har hatt Lieng som fastlege noen år, men har nå byttet. Han verken ser eller hører på deg når du kommer inn på kontoret. Litt «ovenfraogned»-holdning. Han har aldri tatt meg på alvor! Kommer du med en sykdom eller skade, så still gjerne diagnosen selv før du drar, da sier han seg enig i det du sier.

Gjør en god jobb

Lege: Trond Erling Lieng Skrevet

Jeg går ikke veldig ofte til legen, men alle gangene jeg har besøkt ham har jeg gått derfra med et smil. Enten det er grunnet god behandling, eller en betryggende henvisning til spesialist.

Jeg føler meg trygg på at mine medisinske problemer blir tatt på alvor, og at behandlingen han foreskriver er gjort på solid grunnlag - mye grunnet grundig, hyggelig og svært god kommunikasjon. Føler absolutt at han tar seg nok tid når jeg er der, men dessverre har det blitt litt mange dager å vente på å få time noen ganger. Dette er sikkert grunnet i at han har mange pasienter, men om alle får like god behandling som meg (noe jeg ikke betviler) så er vi heldige som har ham.

Han gjør en god jobb med å se på sammensatte sykdomsbilder, og gir det lille ekstra som gjør at man føler seg ekstra godt ivaretatt. Han er ikke redd for å sjekke ekstra nøye, både med undersøkelser, i litteraturen, og ved å kontakte eksperter på området dersom han støter på en mer uvanlig tilstand, og ser ut til å holde seg meget godt oppdatert faglig. Akkurat som en god fastlege skal.