Hallset Legesenter AS

Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Hallset Legesenter AS

Faglig dyktig...

Lege: Njål Flem Mæland Skrevet

..og er interessert i pasientens situasjon. Tørr å innhente kyndig og rett instans der han kommer til kort.

Viktigeste. .. setter seg tid til å se på pasienten i sin helhet først og ikke bare stirrer på pc skjermen.

Av og på

Lege: Njål Flem Mæland Skrevet

Var fornøyd med han den gang han ble min fastlege. Ikke nå som jeg kan tituleres som eldre. Virker ikke som jeg lenger er et interessant kasus.Trenger tid til å forklare meg og den tiden har han ikke. Blir misforstått. Kan bli tydeligere på kommunikasjon.

topp karakterer til Dr. Grøntvedt

Lege: Hans Ove Grøntvedt Skrevet

Jeg kom tilfeldigvis over denne nettsiden. Ante ikke at man kunne skrive kommentarer på sin lege, men slik er vel samfunnet blitt. Uansett så kan jeg bare gi topp karakterer til Dr. Grøntvedt. Ikke la deg lure av at han er en multitasker og faktisk kan skrive på pc mens du snakker. Han følger med og gir de beste råd og pleie. Som alle andre leger, som ikke har røntgen, CT/MR maskin (hvem har slikt på et legekontor?), så må han henvise.

PS. minuskarakterer for halsetlegesenter da de ikke har sms varsling for time.

Meget lite fornøyd.

Lege: Torild Rødseth Brede Skrevet

En legetime med denne legen går ut på at legen nikker med hodet og jatter med etterfulgt av at du får gå hjem å se hvordan det utvikler seg.

Meget lite medfølelse og engasjement.

Anbefales overhode ikke!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Njål Flem Mæland Skrevet

I en alder av 26, så er Mæland min 2 fastlege jeg har. Min første fastlege gikk av med pensjon da jeg var rudt 12år.

Mæland har tatt alle mine "plager" og bekymringer alvorlig. Han setter seg godt inn i problematikken å finner en kjapp løsning.

Mæland kjenner meg såpass godt at jeg slipper å komme inn til time for småting som feks ny resept da jeg har bodd i forskjellige kommuner siden jeg var 16år. Det er så godt å ha en slik tillit med sin lege at han ringer på slutten av sin arbeidsdag eller i sin lunsjpause for å hjelpe meg som sin pasient.

Jeg har veldig vanskelig for å stole på folk generelt, spesielt etter at jeg fikk barn. Jeg har ingen barnelege på barna mine pga en ubehagelig opplevelse jeg hadde da min 3årige datter skulle ha sin 3måneders sjekk på helsestasjon.
Fortalte dette til Mæland og siden har han tatt seg av alt av oppfølging av mine barn.

Dette er en mann som man trygt kan legge sitt "liv" i hendene på. Har ikke opplevd slik medfølelse og forståelse fra noen andre innen helsefaget!