Melhus Legesenter AS

Melhusvegen 505 7224 Melhus

Siste vurderinger av behandlere ved Melhus Legesenter AS

Fantastisk lege

Lege: Magne Anders Ranum Skrevet

Jeg må bare si det beste om Ranum,forståelse full,profesjonell og erfaren,anbefales på det sterkeste!!!

Verdens beste

Lege: Magne Anders Ranum Skrevet

Har hatt Ranum som min fastlege siden jeg var i mors liv. Han har alltid tatt meg og mine problemer på alvor. Lytter. Er svært nøye med at vi får alt undersøkt når jeg er hos han, skriver ut det jeg trenger av medikamenter, fysioterapi eller videre henvisning til spesialist. Ser ofte gjennom reseptfornyelser og gir raskt tilbakemelding på det. Tar psykisk sykdom like seriøst som fysisk, noe jeg har inntrykk av at ikke alle fastleger gjør.

Blid, faglig dyktig og engasjert

Lege: Cecilie Køste Skrevet

Fantastisk hyggelig lege. Man blir tatt på alvor. Og hun er oppriktig interessert i pasienten. Faglig dyktig. Får god hjelp.

Veldig fornøyd

Lege: Øyvind Stjern Skrevet

Hatt Øyvind som fastlege siden 2000 og sier meg veldig fornøyd. Som kronisk syk har jeg alltid følt meg både sett og hørt og fått den hjelpen jeg har trengt.
Han er også flink og tolmodig med barn, samt at han har en god og humoristisk tone.

Hyggelig, men man blir ikke tatt på alvor

Lege: Magne Anders Ranum Skrevet

Han er en hyggelig fyr, men det hjelper lite om man kommer og trenger hjelp fordi man er syk.

Hvis man ønsker en lege der man får spørsmålet: "Hva mener du jeg skal gjøre med det?", når man kommer dit, velger man Ranum. Dette er et spørsmål jeg har fått så og si hver gang jeg har kommet til ham med ting han ser på som bagateller, og jeg har høy terskel for å gå til lege. Opplever at jeg ikke ble tatt på alvor, så måtte skifte fastlege for å få hjelp. Oppleves arrogant.