Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Kalvskinnet legesenter

Trondheims beste lege

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Har hatt Tom Andreas Ekle som fastlege i mange år. Det er en fryd hver gang jeg er innom, og det er flott å vite at det er noe der ute som faktisk bryr seg.

Utvilsomt fastlege jeg har hatt gjennom tidene, og som andre skriver her så må jeg si meg enig i at dette er Trondheims beste lege!

Er strålende fornøyd! :D

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Svært hyggelig trønder. Godt humør og har god kunnskap fra skader til sykdommer. Gav meg den tiden jeg trengte og viste ingen tegn til å skynde meg avgårde

Trygg & forståelsesfull

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Byttet til legesenteret her da jeg var misfornøyd med den forrige, og jeg kommer ikke til å bytte mer! Ingebjørg er fantastisk, hun lytter til bekymringene mine og tar meg 100% på alvor. Ingen spørsmål er dumme og er hun usikker blir jeg henvist til spesialist for å være helt sikker. God oppfølging, blir godt tatt i vare på og føler meg sett.

Kjempefornøyd

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Har hatt "uflaks" med veldig mange fastleger opp igjennom og har byttet ofte. Nå er jeg derimot kjempefornøyd! Kan være noe ventetid hvis man ikke trenger hastetime, men føler hun tar meg på alvor, snakker ikke over deg og ringer ofte opp for å høre hvordan det går etter prøvesvar har kommet tilbake. Kjempefornøyd

Bytter til annen fastlege

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Ikke fornøyd. Opplever henne som ambisiøs og at hun hopper raskt til nærmeste løsning, som hverken har vært riktig eller god. Det er en kunst å balansere effektivitet med kvalitet. Har meldt fra om det som har blitt feil, men har ikke blitt møtt på det i det hele tatt. I henvisninger har det stått noe annet enn det vi avtalte. Sikkert greit å ha denne fastlegen hvis du bare trenger en resept i ny og ne, men passet ikke for vår familie.